آوای جنوب

فرماندار کهگیلویه: دولت به دنبال مهندسی کردن انتخابات نیست

فرماندارفرماندار کهگیلویه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال مهندسی کردن انتخابات نیست گفت: مردم نماینده توانمند را تشخیص می‌دهند و انتخاب می‌کنند.

آوای جنوب؛

علی پوزش پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان، انتخابات را آبروی نظام دانست و اظهار داشت: همه ما موظف هستیم در جهت برگزاری انتخابات سالم تلاش کنیم.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: در این راستای وظایفی به دستگاه‌های اجرایی محول شده که باید هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

پوزش با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مردم وظیفه هر مسئولی است، افزود: گاهاً گلایه‌مندی روستائیان از نحوه خدمات‌دهی گزارش می‌شود که این نشان‌دهنده ضعف و اشکال در عملکرد ما مدیران است.

وی با تاکید بر آماده شدن بسترهای انتخابات پرشور تصریح کرد: با هماهنگی و تعامل زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم.

رئیس شورای اداری کهگیلویه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال مهندسی کردن انتخابات نیست، تصریح کرد: مردم نماینده توانمند را تشخیص می‌دهند و انتخاب می‌کنند.

پوزش وظایف نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات نسبت به سیار دستگاه‌ها را سنگین‌تر دانست و گفت: مسئولان اجرایی نیاز است که با این دستگاه همکاری داشته باشند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش حضور مدیران در مراسمات ملی و مذهبی و ورزشی را کم رنگ خواند و با اشاره به کسب عناوین قهرمانی توسط ورزشکاران شهرستان گفت: ورزشکارانی که برای شهرستان افتخار کسب می‌کنند باید مورد استقبال قرار گیرند.

پوزش قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در مسابقات جهانی را یادآور شد و با اشاره به حضور اسماعیل دژه ورزشکار همشهری در این تیم تاکید کرد: در برنامه باشکوهی از این قهرمان ورزشکار استقبال خواهیم کرد.

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد: مدیران اگر از لحاظ مالی توانایی کمک به ورزشکاران را ندارند حداقل با حضور فیزیکی خود در مراسم استقبال، حمایت معنوی داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president