کد خبر : 7240
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 22:50

فرماندار شهرستان لنده از کاهش ۳۰۰ کیلومتری مسیر خوزستان به پایتخت خبر داد

فرماندار شهرستان لنده از کاهش ۳۰۰ کیلومتری مسیر خوزستان به پایتخت خبر داد

محمد مرادی بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پل ارتباطی جاده تراب به پاتاوه در شهرستان لنده، بیان داشت: شهرستان لنده دارای قدمت تاریخی، فرهنگی و سیاسی خاصی در سطح استان بوده که روزگاری آن را به عنوان مرکز بخش ثلاث می‌نامیدند. آوای جنوب؛ وی افزود: سال‌ها چشم‌ انتظاری مردم این شهرستان برای خروج از بن‌بست

محمد مرادی بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پل ارتباطی جاده تراب به پاتاوه در شهرستان لنده، بیان داشت: شهرستان لنده دارای قدمت تاریخی، فرهنگی و سیاسی خاصی در سطح استان بوده که روزگاری آن را به عنوان مرکز بخش ثلاث می‌نامیدند.
آوای جنوب؛

وی افزود: سال‌ها چشم‌ انتظاری مردم این شهرستان برای خروج از بن‌بست با همت دولت تدبیر و امید در آینده نزدیک به ثمر خواهد نشست.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: همانگونه که از اهمیت و جایگاه راه ارتباطی در توسعه آگاه هستیم، باید بدانیم سال‌ها عقب‌ماندگی و عدم پیشرفت شهرستان لنده به دلیل نداشتن راه ارتباطی مناسب و بن‌بست بودن این شهرستان بوده است.

 

مرادی افزود: تأثیر بسزای راه ارتباطی در توسعه فرهنگ، اقتصاد و غیره از طریق افزایش حمل و نقل و کاهش مسیرهای تردد می‌تواند چشمگیر باشد و این مهم در شهرستان لنده با کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از جاده‌های ارتباطی میسر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دو مطالبه اصلی مردم شهرستان لنده در خصوص راه‌ ارتباطی این شهرستان به جاده پاتاوه از طریق جاده تراب و دیگری اتصال به شهرستان بهمئی بوده که مسیر خوزستان تا پایتخت (تهران) را بیش از ۳۰۰ کیلومتر (رفت و برگشتی) کاهش خواهد داد.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: مکاتبات اصلی در خصوص طرح مطالعاتی جاده لنده به بهمئی انجام گرفت و امیدواریم با همت مسئولان استان از جمله استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این خواسته به حق مردم نیز تحقق یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.