آوای جنوب

فرماندار بویراحمد: مدیران غیر همسو با دولت در بویراحمد برکنار می‌شوند

20150806_124407فرماندار بویراحمد با بیان اینکه دست هر مدیری در این شهرستان همسو با دولت نباشد برای خداحافظی می‌فشاریم، گفت: در این شهرستان موضوع خدمت‌رسانی به مردم از باندگرایی و سیاسی بازی ارجحیت دارد و این مهم در اولویت برنامه‌های ما است.

آوای جنوب؛

هوشنگ یاری‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: مدیران غیرهمسو با دولت در ابویراحمد جهت تسریع در روند توسعه در این شهرستان عزل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نیاز به مدیران همسو با سیاست‌های دولت جهت اجرای برنامه‌های دولت داریم، افزود: در این زمینه هیچ گونه ملاحظه کاری پذیرفتنی نیست.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه دست هر مدیری در این شهرستان همسو با دولت نباشد برای خداحافظی می‌فشاریم، گفت: در این شهرستان موضوع خدمت‌رسانی به مردم از باندگرایی و سیاسی بازی ارجحیت دارد و این مهم در اولویت برنامه‌های ما است.

یاری‌پور با اشاره به انتخابات ۷ اسفندماه امسال، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم انتخاباتی پرشور، سالم و بی طرف برگزار کنیم که هم رضایت خلق و هم رضایت خالق را در برداشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه پرسشگری و نقد منصفانه حق خبرنگار است، ابراز کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها برای بیان مشکلات مردم جهت برطرف شدن موانع و مشکلات از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

فرماندار بویراحمد با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان، گفت: آسیب‌های اجتماعی در بویراحمد رو به افزایش بوده و به دنبال راهکار هستیم تا آسیب‌های اجتماعی در این شهر کاهش یابد.

یاری‌پور تصریح کرد: مدیر باید در صورت کم‌کاری، قدرت و توان عذرخواهی از مردم را داشته باشد همان‌گونه که فرمانداری بویراحمد در زمینه قطعی آب برخی نقاط یاسوج از مردم عذرخواهی کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president