آوای جنوب

فرماندار بویراحمد : شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد خروجی ندارد

یاری پور فرماندارفرماندار بویراحمد بر لزوم شناسایی و احصاء آسیب‌های اجتماعی شهرستان توسط اعضای شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد.

آوای جنوب؛

هوشنگ یاری‌پور عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد خروجی ندارد و برای بویراحمد کارساز نیست، گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان بویراحمد با رویکردی جدید تشکیل شده که انتظار می‌رود گام‌های موثر و شایسته‌ای برای رفع مشکلات فرهنگی در سطح شهرستان برداشته شود.

فرماندار بویراحمد با تأکید بر اینکه در شورای فرهنگ عمومی باید با هم‌اندیشی اعضای شورا آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان شناسایی شوند و تمهیدات لازم برای رفع معضلات به کار گرفته شود، گفت: آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان کاملا مشهود بوده و بسیار زیاد است که باید با هم‌افزایی به راهکار عملی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه باید در بحث فرهنگ تلاش بیشتری صورت گیرد، گفت: با کلی گویی راه به جایی نمی‌بریم و همه حوزه‌ها به نوعی گریبان‌گیر معضلات و آسیب‌های اجتماعی هستند که باید برای آن‌ها راهکار لازم ارائه داده شود و به اجرا گذاشته شود.

این مسئول با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه و منویات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: اگر چند اصل از ۲۰ پرسش مقام معظم رهبری در این خصوص را در شورای فرهنگ عمومی مدنظر قرار دهیم و به آن‌ها توجه کنیم و بررسی‌های لازم صورت گیرد بدون شک می‌توان معضلات را کاهش داد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه مقام معظم رهبری دغدغه‌های زیادی در خصوص سبک زندگی اسلامی دارند، گفت: به عنوان مسئول و کسی که موظف به اجرایی کردن منویات معظم‌له هستیم اگر در هر جلسه یکی از مطالبات رهبری را پیگیری کنیم بدون شک به ایده‌آل‌های مدنظر ایشان خواهیم رسید.

وی بر نهادینه کردن فرهنگ عمومی خصوصا مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی تاکید کرد و گفت: در هر جلسه و فصل یکی از مطالبات معظم‌له را در دستور کار قرار دهیم.

یاری‌پور در ادامه از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان خواست تا در زمان اعلام شده حضور یابند و عدم حضور و یا نماینده فرستادن به جلسات شورا قابل قبول نبوده، گفت: انتظار می‌رود با توجه به جایگاه شورای فرهنگ عمومی اعضا به موقع حاضر شوند تا بتوان با هم‎افزایی به نتیجه قابل قبولی برسیم.

وی بر لزوم اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی و احصاء کردن آن‌ها در سطح شهرستان بویراحمد تاکید کرد و گفت: با دسته‌بندی مشکلات و معضلاتی که کاملا در سطح شهرستان مشهود است می‌توان زودتر به نتیجه رسد و جامعه را از آن آسیب و تهید پاک کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president