آوای جنوب

فرماندار بویراحمد: حتی تغییر آبدارچی در بویراحمد هم با حاشیه‌ همراه است

تاسفانه هرگونه جا به جایی هزینه‌های زیادی را در پی خواهد داشت که در شهرستان اگر بخواهیم کوچکترین کارمندی را جا به جا کنیم چندین نفر از آن حمایت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که این اتفاق صورت گیرد

فرماندارفرماندار بویراحمد گفت: اگر معاون وزیری عزل شود اتفاق خاصی نمی‌افتد ولی تغییر آبدارچی در بویراحمد با حاشیه‌هایی همراه است.

آوای جنوب؛

محمدکاظم نظری صبح امروز در دیدار برخی از جوانان دانشگاهی با اشاره به دغدغه‌های جوانان در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای توسعه و ارتقاء شاخص‌های شهرستان به کار می‌گیرم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه سرمایه هر جامعه نیروی انسانی آن است و توجه به نظرات جوانان باید برای سیاست‌گذاران و مجریان مهم باشد، گفت: به دلیل اینکه به نظرات و خواسته‌های جوانان توجه نشده برخی آسیب‌های اجتماعی روند رو به رشدی دارند.

نظری با اشاره به تعدد آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه تصریح کرد: انتظار می‌رود موضوع تحقیقات و پایان‌نامه‌های دانشگاهیان حول محور آسیب‌های اجتماعی باشد و آسیب‌های اجتماعی ویژه در سطح شهرستان بویراحمد مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد تا بتوان نتیجه‌ای به دست آید.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در دولت اصلاحات ستادی به عنوان ستاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به گونه‌ای قابل قبول عمل می‌کرد، گفت: تشکیل و راه‌اندازی چنین ستادها و کارگروه‌هایی می‌تواند در شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه موثر باشد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه فضای عمومی دانشگاه‌ها و افکار عمومی باید به سمتی بکشانیم که آسیب‌های اجتماعی در حال رشد هستند، گفت: از نقطه نظرات و ایده جوانان و دانشگاهیان در این حوزه نهایت استفاده و بهره را خواهیم برد.

نظری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه طی چند ماه اخیر کار اصلی و اولویت ما بحث انتخابات است، گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در سطح شهرستان استفاده خواهیم کرد.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: متاسفانه هرگونه جا به جایی هزینه‌های زیادی را در پی خواهد داشت که در شهرستان اگر بخواهیم کوچکترین کارمندی را جا به جا کنیم چندین نفر از آن حمایت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که این اتفاق صورت گیرد.

وی در پایان با اشاره به برخی دخالت‌ها در جا به جایی کارکنان ادارات و نهادها اذعان کرد: در بسیاری از موارد معاون وزیری تغییر می‌کند و اتفاق خاصی نمی‌افتد ولی در شهرستان بویراحمد بنا به هر دلیلی اگر آبدارچی را بخواهیم تغییر دهیم با حاشیه‌هایی همراه است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president