آوای جنوب

فتاح محمدی : نقطه آغاز توسعه کهگیلویه و بویراحمد سفر رهبری به استان بود

محمدی فتاحمعاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقطه آغاز توسعه کهگیلویه و بویراحمد سفر رهبری در سال ۷۳ به استان بود که تحول بزرگی ایجاد کرد.

آوای جنوب؛

فتاح محمدی ظهر امروز در نشست با امام جمعه یاسوج با بیان خدماتی که جمهوری اسلامی در این استان تاکنون داشته اظهار کرد: هر چه داریم به برکت خدمات نظام جمهوری اسلامی است و همه می‌دانیم که در دوره رژیم پهلوی کاری برای استان انجام نشده بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان در زمینه‌های مختلف پیشرفت داشته و اکنون متخصصان و نیروی انسانی کارآمدی تحویل کشور داده است.

محمدی با اشاره به برخی محرومیت‌ها که در استان وجود دارد از مسئولان کشوری خواست تا برای عبور از محرومیت‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد را با توجه به محرومیت تاریخی در بحث اعتبارات ویژه مدنظر قرار دهند.

این مسئول افزود: هر چند که در راه توسعه کارهای خوبی شده و مبدأ آن هم سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ به استان بوده است اما انتظار داریم که با توجه به عمق محرومیتی که از گذشته وجود داشته به این استان توجه بیشتری شود.

محمدی به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: توانمندی‌های زیادی در زمینه‌های طبیعی از جمله در نفت و گاز، آب، جنگل و معادن داریم که باید برای فعال کردن آن‌ها در امر توسعه به فکر جذب سرمایه‌گذار باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای مقابله با هرگونه بحران و مشکلی هم لازم است که تجهیزات مورد نیاز استان در اختیار دستگاه‌های مختلف گذاشته شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president