آوای جنوب

فتاح محمدی : مدیران غیرهمسو با سیاست‌های دولت یازدهم را تغییر می دهیم

این استان بیشترین تغییر و تحول مدیریتی را با توجه به سیاست‌های دولت یازدهم داشته و بالغ بر ۸۰ درصد تغییر و تحولات مدیریتی در راستای سیاست‌های دولت صورت گرفته است

فتاح محمدیمعاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبض مسائل سیاسی در این استان فراتر از نیاز جامعه است.

آوای جنوب؛

فتاح محمدی ظهر امروز در اولین نشست مجمع مشورتی توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توسعه همه‌جانبه این استان از اهداف مهم تشکیل این مجمع مشورتی است، اظهار کرد: باید از ظرفیت کشور برای توسعه متوازن در استان و رسیدن حداقلی به سطح کشور استفاده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به لحاظ شاخص‌های توسعه‌ فاصله زیادی میان استان‌های کشور وجود دارد، افزود: دولت در تلاش است فاصله‌های توسعه‌ای موجود را به حداقل خود برساند.

وی خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای رشد و توسعه کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: بخشی از محرومیت و عقب‌ماندگی این استان تاریخی و بخش دیگری به دوران انقلاب و کم‌کاری مسئولان، مردم و دولت‌ها باز می‌گردد.

این مسئول با بیان اینکه در سطح کلان ملی تلاش‌های بیشتری برای رفع محرومیت و عقب‌ماندگی این استان صورت گیرد، افزود: چرا زمانی که ارز با قیمت ۷ تومانی عرضه شد کسی به فکر استان کهگیلویه و بویراحمد نبود و در این استان سرمایه‌گذاری نشد که امروز بیکاری بین جوانان این استان رشد داشته و ایجاد اشتغال به دغدغه‌ای بزرگ برای مردم تبدیل شود.

محمدی با بیان‌ اینکه در سال‌های اخیر نگاه مناسبی در سطح کلان نسبت به این استان نشد، عنوان کرد‌: امیدوارم با تشکیل مجمع مشورتی شاهد توسعه این استان باشیم.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به توسعه فرهنگی در استان اشاره کرد و یادآور شد: توسعه فرهنگی زیربنای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد است که توسعه فرهنگ کار باید بیش از گذشته مد نظر باشد.

وی نبض مسائل سیاسی در استان را تندتر از نیاز امروز جامعه دانست و گفت: این استان بیشترین تغییر و تحول مدیریتی را با توجه به سیاست‌های دولت یازدهم داشته و بالغ بر ۸۰ درصد تغییر و تحولات مدیریتی در راستای سیاست‌های دولت صورت گرفته است.
این مسئول تصریح کرد: در برخی از شهرستان‌های استان، مدیران غیرهمسو با سیاست‌های دولت یازدهم وجود دارد که تغییر این مدیران در دستور کار قرار دارد.

محمدی خواستار تشکیل کمیته توسعه استان شد و افزود: این کمیته در شهرستان‌ها، بخش‌ها و در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی فعال‌تر شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار نگاه ویژه دولت به کهگیلویه و بویراحمد شد و خاطرنشان کرد: حل معارضات اجتماعی و ایجاد امنیت پایدار به جذب سرمایه‌گذار و رشد همه‌جانبه استان کمک می‌کند که زمینه‌های لازم برای رشد و توسعه استان فراهم شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president