آوای جنوب

فاجعه در استان کهگیلویه و بویراحمد/ استانی محروم که اعتباراتش برگشت می خورد/چه کسی پاسخگو است

آوای جنوب

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از برگشت خوردن ۷۳۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۲ پروژه‌های این سازمان در سفر اول هیات دولت به این استان خبرداد.

۷۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات جهاد کشاورزی استان برگشت خورد
به گزارش آوای جنوب”سید علی معتمدی‌پور” در نشست بررسی مصوبات سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست معاون اقتصادی استاندار این استان برگزار شد، اظهار داشت: ۷۶۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۲ به پروژه‌های سفر ریاست جمهوری استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که فقط ۳۰ میلیاردتومان این میزان اعتبار جذب و مابقی اعتبارات به دلیل اینکه در بازِه زمانی مُقرر شده جذب نشد، برگشت خورد.

وی گفت: پروژه‌هایی که برای دور دوم سفر ریاست جمهوری به این استان طراحی کرده‌ایم، حدود چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته و دو طرح زنجیره‌ای ما به تنهایی به هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

“سیداحسان عسکری” معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با شنیدن سخنان رئیس سازمان جهادکشاورزی این استان راجع به برگشت خوردن ۷۳۰ میلیاردتومان، اظهارداشت: این وضعیت به هیچ وجه قابل قبول نیست و اعتبارات تبصره ۱۸ استان، ۴۰۰ میلیارد تومان در تمام حوزه‌ها است

وی خطاب به معتمدی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدگفت: بعد از عید فطر سفری را برای تهران تدارک ببینیم

آری این است فاجعه بزرگ استان محروم کهگیلویه و بویراحمد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president