کد خبر : 52673
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مرداد 1403 - 15:38

عملیات نصب سطل زباله در محلات پرتردد و مسکن مهر

عملیات نصب سطل زباله در محلات پرتردد و مسکن مهر

آوای جنوب عملیات نصب سطل زباله در مسیرهای پرتردد و سایت مسکن مهر توسط معاونت خدمات شهری در راستای پیشگیری از پراکندگی زباله در سطح معابر و گذرگاههای هسته مرکزی شهر در حال اجرا است. به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب دکتر غفار قنبری معاونت خدمات شهرداری با اعلام این خبر گفت : به منظور

آوای جنوب

عملیات نصب سطل زباله در مسیرهای پرتردد و سایت مسکن مهر توسط معاونت خدمات شهری در راستای پیشگیری از پراکندگی زباله در سطح معابر و گذرگاههای هسته مرکزی شهر در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب دکتر غفار قنبری معاونت خدمات شهرداری با اعلام این خبر گفت : به منظور ارتقاء بهداشت عمومی، زیباسازی مبلمان شهری و جلوگیری از پخش زباله در سطح شهر و محله شهرداری اقدام به نصب سطل‌های زباله بزرگ و مکان‌های پرتردد و پر جمعیت نموده است.

دکتر قنبری نصب این تعداد سطل های زباله بزرگ را جهت رفاه حال شهروندان و همچنین حفظ پاکیزگی محلات نصب شده عنوان کرد.

وی با تاکید بر این مطلب که شهروندان و ساکنین محلات نسبت به بیرون گذاشتن اشغال خود به موقع اقدام نمایند افزود: شهروندان باید به این موضوع دقت داشته باشند تا در ساعات تعیین شده یعنی زباله ها را درون سطل های قرار دهند تا کیسه های زباله توسط زباله گردها در سطح معابر پراکنده نگردد و همچنین شیرابه زباله ها نیز در معابر جاری نشود.

معاون خدمات شهرداری نگهداری و محافظت از این سطل‌ها را وظیفه شهروندان بیان کرد و ادامه داد: نباید نقش شهروندان در زیبایی و پاکیزگی شهر نادیده گرفته شود چرا که آنها می توانند در حفظ پاکیزگی شهر موثر واقع شوند.در پایان گفتنی است نصب سطل های زباله یکی از درخواست های عموم شهروندان در محلات است که در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.