آوای جنوب

علت جابجایی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد به روایت رئیس بنیاد/از پایی که جا ماند سید ناصر تا …

آوای جنوب

برای بسیاری از کسانی که با بنیاد مسکن ارتباطی داشته و سر و کار دارند جای سوال بود که چرا روح الله عمادی از کهگیلویه و بویراحمد به استان خوزستان رفت.

در چند وقت اخیر شاهد جابجایی و تغییر برخی مدیران در استان‌های مختلف کشور از جمله در استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم.

یکی از جابجایی هایی که در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت مربوط به تغییر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان بود که روح الله عمادی از کهگیلویه و بویراحمد به خوزستان رفت تا مدیریت بنیاد مسکن آن استان بزرگ و پهناور را برعهده بگیرد.

اما برای بسیاری از کسانی که با بنیاد مسکن ارتباطی داشته و سر و کار دارند و یا سیاسیونی که مسائل مربوط به تغییر و تحولات مدیریتی را پیگیری می‌کنند جای سوال بود که چرا روح الله عمادی هر چند مسئولان استانی از او رضایت کامل داشتند از کهگیلویه و بویراحمد به استان خوزستان رفت و دلیل اصلی این جابجایی چه بود.

اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در مراسم معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد و در روزی که قرار بود روح الله عمادی از این استان تودیع شود به این سوال پاسخ گفت و به دلیل این جابجایی اشاره کرد و یادآور شد: هیچ گاه خاطره رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در جبهه های جنگ حق علیه باطل فراموش نمی‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در همه مناطق دفاع مقدس مثال زدنی بود و یکی از بزرگترین رشادت ها مربوط به عملیات پد خندق است به خاطرات سید ناصر حسینی‌پور در کتاب پایی که جا ماند اشاره کرد و گفت: هر کسی آن کتاب را خوانده باشد به عمق رشادت و دلیرمردی مردمان این استان و رزمندگان آن در هشت سال دفاع مقدس پی خواهد برد.

وی در ادامه با بیان اینکه هر وقت کاری را به فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد سپردیم به خوبی و به بهترین نحو آن را به سرانجام رساندند گفت: اما یکی از دلایل جابجایی عمادی از کهگیلویه و بویراحمد به خوزستان این بود که اولا استان خوزستان را به خوبی می‌شناخت دوم اینکه از مدیران توانمند و جهادی بوده که کار خود را به خوبی می‌داند و برای خدمت شب و روز نمی‌شناسد.

البته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور این را هم گفت که خوزستان خاک همه مردم ایران زمین است و همه ما متعلق به استان خوزستان هستیم چرا که در هر وجب از خاک خوزستان بوی یک شهید می‌آید و در آنجا فرزندان ما از همه نقاط کشور رشادت‌های زیادی از خود به نمایش گذاشتند که در تاریخ بی‌نظیر است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president