آوای جنوب

عضو فراکسیون روحانیت مجلس: آیت‌الله یزدی در هنگامه فتنه‌ها مواضع انقلابی و بصیرتمندانه داشتند

بزرگواریعضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله یزدی در هنگامه فتنه‌ها مواضع بصیرتمندانه داشتند.

آوای چنوب؛

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به آشنایی خود با آیت‌الله محمدیزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: ایشان را از هنگامی که در سال‌های اولیه انقلاب نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشتند، می‌شناسم.

وی گفت: در همه این سال‌هایی که ما آقای یزدی را می‌شناسیم؛ خود را وقف انقلاب و اسلام کرده و تاکنون حرفی و سخنی از ایشان نشنیده‌ایم که در راستای انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های آن نباشد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممکن است افراد در طول سال‌ها لغزشی هر چند سهوی داشته باشند، تصریح کرد: اما من به عینه تاکنون هیچ‌گونه لغزشی از سوی آیت‌الله یزدی مشاهده نکرده‌ام و این عالم دینی همواره با بصیرت والای خود در راه کمک به پیشبرد اهداف انقلاب قدم برداشته است.

وی با اشاره به اینکه بصیرت در هنگامه بحران‌ها و فتنه‌ها بیش از هر زمان دیگری ظهور و بروز می‌کند، تصریح کرد: در هنگامه فتنه‌ها از جمله در فتنه ۸۸ بهترین و انقلابی‌ترین مواضع را آیت‌الله یزدی داشتند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حسن انتخاب آیت‌الله یزدی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خبرگان ملت نشان دادند که برای انقلاب و اهداف آن آینده‌نگر و دلسوز هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president