کد خبر : 9359
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 13:03

عشایر کهگیلویه از نبود منابع تامین آب رنج می‌برند

عشایر کهگیلویه از نبود منابع تامین آب رنج می‌برند

رئیس امور عشایر کهگیلویه نبود منابع تامین آب را اساسی‌ترین مشکل جامعه عشایر شهرستان عنوان کرد. آوای جنوب؛ خداداد اجتهادی در کهگیلویه با بیان این‌که بحران در جایی باید جلوگیری و در جایی مدیریت شود اظهار داشت: وضعیت بحران در شهرستان از حالت جلوگیری گذشته و باید مدیریت شود. رئیس امور عشایر کهگیلویه تصریح کرد:

آبرئیس امور عشایر کهگیلویه نبود منابع تامین آب را اساسی‌ترین مشکل جامعه عشایر شهرستان عنوان کرد.

آوای جنوب؛

خداداد اجتهادی در کهگیلویه با بیان این‌که بحران در جایی باید جلوگیری و در جایی مدیریت شود اظهار داشت: وضعیت بحران در شهرستان از حالت جلوگیری گذشته و باید مدیریت شود.

رئیس امور عشایر کهگیلویه تصریح کرد: کاهش نزولات آسمانی و کمبود آب منابع زیرزمینی مشکلاتی را برای جامعه عشایری شهرستان ایجاد کرده است.

اجتهادی با بیان این‌که در سال‌های اخیر اقداماتی در راستای جلوگیری از بحران آب در مناطق عشایری صورت گرفته است افزود: در برخی مناطق اقدام به احداث منابع ذخیره کرده و همچنین چشمه‌های فاقد معارض نیز بهسازی شده است.

رئیس امور عشایر کهگیلویه مشکل عمده مناطق عشایری را در تامین آب دانست و تصریح کرد: این اداره با چهار تانکر سیار کار آبرسانی به عشایر سه شهرستان حوزه فعالیت خود را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه امور عشایر و آب و فاضلاب روستایی مبنی بر حفر چاه‌ آهکی و واگذاری تامین آب عشایر به آبفار خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود متولی امر در تامین آب عشایر به تعهد خود عمل کند.

اجتهادی با بیان این‌که برای آبرسانی به عشایر ییلاق مشکلی در تعدد تانکر نداریم افزود: متاسفانه آبی برای آبگیری تانکرها وجود ندارد و نگران وضعیت تامین آب هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.