آوای جنوب

رئیس راهور شهرستان مطرح کرد

عدم استفاده بعضی مدیران شهرستان از کمربند ایمنی

لندهرئیس پلیس راهور شهرستان لنده گفت: تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مدیران امری ناپسند بوده که در شهرستان ما عدم استفاده از کمربند نیز شایع است.

آوای جنوب؛

دانا معماری عصر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان لنده با اشاره به آمار تصادفات در ماه‌های آبان و آذر ۹۲ و ۹۳ به ارائه مقایسه‌ای از میزان تصادفات در این دو ماه پرداخت.

وی افزود: در آبان‌ماه سال ۹۲ تنها ۶ تصادف جرحی به وقوع پیوست که ۸ نفر زخمی در بر داشت ولی در آبان ماه امسال هیچ‌گونه تصادفی صورت نگرفته است.

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده در ادامه به تصادفات آذر ماه ۹۲ اشاره کرد و متذکر شد: در آذرماه سال گذشته ۲ فقره تصادف جرحی به وقوع پیوست که ۲ نفر مجروح را روانه بیمارستان کرد ولی آذرماه ۹۳ هیچ تصادف جرحی و غیر جرحی اتفاق نیفتاده و با اقداماتی که از سوی اعضای شورای ترافیک و پلیس راهور صورت گرفته آمار تصادفات کاهش چشمگیری داشته است.

معماری ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری لنده گفت: شهرداری لنده با تعامل خوب خود و نصب گارد ریل و چراغ چشمک‌زن و نصب سرعت‌گیر پلیس راهور را در جهت پیشگیری از وقوع تصادفات یاری کرده است.

وی توضیح داد: در راستای نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با رانندگان و موتورسیکلت سواران متخلف بیش از ۷۰۰ موتور سیکلت روانه پارکینگ شده که این خود در کاهش تصادفات بسیار مؤثر بوده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده به اصلاح نقاط حادثه‌خیز ورودی‌های شهر لنده اشاره و تشریح کرد: وظیفه پلیس راهور شناسایی معضلات ترافیکی و گوش‌زد کردن به مسئولان برای بهبود شرایط می‌باشد.

معماری بیان داشت: جریمه و اصلاح تنها بخشی از اقدامات پلیس راهور در سطح جامعه بوده و آموزش به عنوان تکمیل کننده موارد قبلی باید مورد توجه قرار گیرد که در همین راستا پلیس راهور شهرستان با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در سطح مهدها و مدارس و آموزش چهره به چهره فرهنگ ترافیک و آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی را در سطح شهرستان و به میان خانواده‌ها برده است.

وی در پایان به تخلفات رانندگی در سطح شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان شهرستان خود باید الگوی رعایت قوانین باشند که متأسفانه مشاهده می‌شود برخی از مسئولان در هنگام رانندگی از کمربند ایمنی استفاده نمی‌کنند و یا با تلفن همراه در حال صحبت هستند که این خود در جامعه بازتاب بدی به همراه خواهد داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president