آوای جنوب

مدیرکل صدا و سیما :

ظرفیتهای کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد معرفی می شود

افشارنیامدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت های چشمگیر فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان از سوی صدا و سیمای مرکز استان برای مردم معرفی می شود.

آوای جنوب؛

یوسف افشارنیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نقش ارزنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تربیت و آموزش نسل آینده ساز، افزود: صدا و سیما و کانون پرورش فکری این استان می توانند به عنوان دو نهاد فرهنگی تعامل بیشتری در راستای رشد فضایل اخلاقی و ایجاد روحیه امید و نشاط در استان داشته باشند.

وی خواستار فراهم شدن بستر و شرایط لازم برای همکاری روزافزون دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان شد.

افشارنیا بیان کرد: صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای تولید و پخش برنامه های تاثیرگذار در حوزه کودک و نوجوان در این استان به صورت مشترک با کانون پرورش فکری استان آمادگی کامل دارد.

وی اظهار کرد: با استفاده از قابلیت های کودکان و نوجوانان نخبه و ممتاز کهگیلویه و بویراحمد می توان کیفیت و کمیت برنامه های رادیویی، تلویزیونی و خبری تولیدی در حوزه کودک و نوجوان در این استان را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش داد.

افشارنیا عنوان کرد: یکی از اهداف مهم برنامه سازان صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تولید و پخش برنامه های باکیفیت برای کودکان و نوجوانان این استان است تا نسلی خلاق و بانشاط برای آینده کشور پرورش یابد.

وی ابراز داشت: برای دستیابی به این هدف مهم باید تحولی اساسی در حوزه کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان نیز به عنوان متولی اصلی این حوزه می تواند در بخش محتوایی برنامه ها با صدا و سیمای مرکز استان همکاری بیشتری داشته باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president