کد خبر : 44411
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 20:53

ضدعفونی ناوگان حمل و نقل درون شهری گچساران برای مقابله با کرونا

ضدعفونی ناوگان حمل و نقل درون شهری گچساران برای مقابله با کرونا

آوای جنوب  مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری دوگنبدان گفت: اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون شهری جهت مقابله با کرونا ضدعفونی شدند. داود حبیبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری ویروسی کرونا در شهر، از ابتدای هفته جاری چند اکیپ جهت گندزدایی

آوای جنوب 

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری دوگنبدان گفت: اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون شهری جهت مقابله با کرونا ضدعفونی شدند.

ضدعفونی ناوگان حمل و نقل درون شهری گچساران برای مقابله با کرونا

داود حبیبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری ویروسی کرونا در شهر، از ابتدای هفته جاری چند اکیپ جهت گندزدایی و ضدعفونی تاکسی‌ها و اتوبوس های درون شهری دوگنبدان شروع بکار کرده‌اند.

وی  تصریح کرد: ضدعفونی و گند زدایی تاکسی‌ها و اتوبوس های درون  شهری به صورت مستمر جهت مبارزه با ویروس کرونا و امنیت و سلامت شهروندان روزانه انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری دوگنبدان خاطرنشان کرد: این اقدام توسط واحد نظارت و بازرسی سازمان به منظور آرامش شهروندان در حال انجام است.

حبیبی عنوان کرد: از شهروندان  تقاضا می‌کنیم ضمن رعایت نکات بهداشتی، از دستکش و مواد ضدعفونی استفاده کنند، چرا که  اسکناس رد و بدل شده بین مردم می‌تواند یکی از عوامل انتشار ویروس کرونا و دیگر بیماری‌ها باشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.