آوای جنوب

صدور کارت ملی هوشمند در گچساران آغاز شد

رئیس اداره ثبت احوال گچساران با بیان این‌که صدور کارت ملی هوشمند در این شهرستان آغار شده است، گفت: نرخ ثابت ولادت و وفات در گچساران به نرم مورد انتظار رسیده است.

آوای جنوب؛

عطا‌ء گرجی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران اظهار کرد: کلید هر نوع تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی‌های خرد، منطقه‌ای و همچنین برنامه‌های کلان کشوری به ویژه برنامه‌ریزی‌های مهم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مستلزم داشتن آمار دقیق جمعیتی است.

وی با بیان اینکه متولی استخراج چنین آمارهایی سازمان ثبت احوال است، افزود: همکاری بیش از پیش مردم می‌تواند به این امر مهم کمک کند.

رئیس اداره ثبت احوال گچساران خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش و کوشش کارکنان ثبت احوال و همکاری سازمان‌ها و نهادهای مرتبط، نرخ ثبت ولادت و وفات در گچساران به نرم مورد انتظار رسیده است.

گرجی‌نژاد از آغاز به کار پروژه صدور کارت ملی هوشمند از ابتدای مهر ماه امسال خبر داد و گفت: شهروندان گچسارانی می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه بدون نیاز به داشتن عکس به اداره ثبت احوال گچساران مراجعه کرده و جهت دریافت کارت اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: گفتنی است که در مرحله نخست کارت ملی هوشمند به کسانی تعلق می‌گیرد که تازه به سن ۱۵ سالگی رسیده‌اند و تاکنون کارت ملی دریافت نکرده‌اند.

گرجی‌نژاد یادآور شد: همچنین کسانی که کارت ملی قبلی خود را مفقود کرده و یا تغییر نام و نام خانوادگی داده باشند نیز در اولویت دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president