کد خبر : 47571
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 13:42

صدور مجوز جدید شیلات در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد/مدیریت خوب بازار سیمان و روغن

صدور مجوز جدید شیلات در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد/مدیریت خوب بازار سیمان و روغن

آوای جنوب معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تنش آبی و مشکلات و موانع موجود، صدور مجوز جدید شیلات تا اطلاع ثانوی ممنوع است. به گزارش آوای جنوب از یاسوج، حشمت‌الله صمیمی‌دوست در نشست روز گذشته گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اقدامات سال گذشته گفت: ۳۳ پروژه جهش

آوای جنوب

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تنش آبی و مشکلات و موانع موجود، صدور مجوز جدید شیلات تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، حشمت‌الله صمیمی‌دوست در نشست روز گذشته گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اقدامات سال گذشته گفت: ۳۳ پروژه جهش تولید استان در سال ۹۹ هدف‌گذاری شدند که برخی از آنها به بهره‌برداری رسید و برای سایر واحدها با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاهم‌نامه منعقد شد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جلسات منظم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در تنظیم بازار اقدامات مطلوبی صورت گرفت کارخانه روغن نباتی گچساران ظرفیت خوبی برای استان بود و در حالی که مردم در سایر استان‌ها در صف دریافت روغن بودند در استان کهگیلویه و بویراحمد این موارد کمتر دیده شد.

وی بیان کرد: قیمت سیمان در استان‌های همجوار دو سه برابر افزایش داشت اما در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ظرفیت خوب کارخانه سیمان مارگون و سیمان یاسوج، این محصول با نرخ مصوب به دست مردم رسید.

این مسئول با اشاره به کمبود مرغ در بازار استان گفت: در موضوع مرغ، نقاط قوت و ضعف استان مشخص شد لذا مسئولان سازمان جهاد کشاورزی برای رفع کمبود مرغ برنامه‌ریزی کنند.

صمیمی‌دوست در ادامه با اشاره به مشکلات شیلات گفت: در نشست گذشته گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مشکلات ۱۷ واحد پرورش ماهی در استان بررسی و رفع شد و مشکلات شاید واحدها در چنین نشست‌هایی و همچنین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رفع شود.

معاون اقتصادی استاندار خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود آب و مشکلات و موانع بخش شیلات صدور مجوز جدید ممنوع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.