آوای جنوب

صبح امروز صورت گرفت تجلیل از خبرنگاران چرام

صبح امروز طی مراسمی و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از خبرنگاران افتخاری بسیج ناحیه مقاومت چرام تجلیل به عمل آمد.

آوای جنوب؛

در این مراسم که صبح امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، علی‌اصغر نورایی‌نسب با اشاره به ارزش نقش و تأثیرگذاری خبرنگاران در توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی و پیشرفت انقلاب، اظهار کرد: رسانه‌های ما در زمان جنگ تحمیلی و همچنین حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام و دفاع از ارزش‌های اسلامی یکی از مهمترین نقش‌ها را داشتند که تجلی آن در بحث بصیرت افزایی مردم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با بیان اینکه رسانه در آن دوره توانست با گزارش و اطلاع رسانی خوب، نقش تاثیرگذاری را در جهت بالا بردن بصیرت مردم داشته باشد، عنوان داشت: اگر امروز قاب تلویزیون‌ها را نگاه کنیم، آن چیزی که ما را بیشتر با گذشته آشنا می‌کند، زحمات همین عزیزان در بحث گزارش و مستندسازی است.

وی با اشاره به این مطلب که خبرنگاران امانت دارانی هستند که خدمات نظام را در سطح جامعه و جهان به گوش مردم می‌رسانند، خاطرنشان کرد: در راه اطلاع رسانی صداقت و امانت داری بسیار مهم و راهگشا است و رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع رسانی صحیح خدمات نظام را به مردم نشان دهند.

نورایی‌نسب، انتقاد سازنده را باعث بروز کاستی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: انتقاد سازنده و انعکاس کمبودها باعث می‌شود تا مسئولان نقاط ضعف خود و حوزه کاریشان را پیدا کرده و در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم گام بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، ابراز کرد: با فروپاشی رژیم منحوس پهلوی عزت، اقتدار، استقلال و آزادی به میهن اسلامی بازگشت.

نورایی‌نسب با مثال زدن عرصه پزشکی کشور قبل و بعد از انقلاب تصریح کرد: کشور ایران در سال ۵۶ با ۳۳ میلیون جمعیت، نیازمند ورود پزشک خارجی از سایر کشورها بوده است، اما هم اکنون با جمعیتی بیش از دو برابر و به تبع آن با نیازی بیشتر به پزشک، با مازاد پزشک روبرو هستیم.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از خبرنگارانی که با ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان همکاری دارند، متذکر شد: امروز نیز وظیفه اصحاب رسانه بسیار خطیر است و خبرنگاران ما رسالت سنگینی را در معرفی انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی در دنیا بر عهده دارند که امیدواریم همه ما بتوانیم در حوزه کاری خودمان حافظ و پاسدار ارزش‌های انقلاب و نظام باشیم.

در پایان این مراسم از خبرنگاران افتخاری بسیج این شهرستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president