آوای جنوب

شهردار یاسوج : ورزش‌های محله‌ای جایگزین تیم فوتبال شهرداری می شود

به اداره‌کل ورزش و جوانان پیشنهاد ورزش‌های محله‌ای جایگزین تیم فوتبال دادیم و به همین منظور احداث و افتتاح ۱۴ پارک محله‌ای سال ۹۴ در دستور کار شهرداری یاسوج است

شهردار یاسوج گفت: فروش پیاده‌روهای شهر یاسوج توسط متولی شهرسازی در آینده معضل بزرگی را برای این شهر رقم خواهد زد که با میلیاردها تومان پول جبران نمی‌شود.

آوای جنوب؛

محمدعلی جاوید ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهر یاسوج در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سهل‌انگاری در مسئولیت‌ها خیانت است، اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباط بین مردم و مسئولان واقعیت‌ها را به مردم انعکاس بدهند.

شهردار یاسوج در پاسخ به سئوالات متفاوت خبرنگاران، بیان کرد: بر کار واحدها این شهرداری نظارت می‌کنم در صورت بی‌توجهی با لیست انبوهی از خریدها مواجهه می‌شویم که به بازار بدهکار هستیم.

جاوید با بیان اینکه در املاک شهرداری ابهاماتی وجود دارد، افزود: در هر دستگاه و یا اداره‌ای دو سرایدار که به خواهند جابجا یا تغییر کنند وسایلی که از قبل تحویل گرفته طی رسید یا نامه‌ای با هم رد و بدل می‌کنند و در اینجا شهردار شهر بزرگی تغییر می‌کند و در این نقل و انتقالات کاغذی هم رد و بدل نشده و اشکل کار اینجا است.

وی ادامه داد: مسئولان نقل و انتقالات و املاک شهرداری یاسوج را ملزم کردیم تا تمام املاک شهرداری را شناسنامه‌دار و سنددار کنند و در نقل و انتقالات بعدی املاک شهرداری مشخص است، در گذشته معاملاتی در شهرداری یاسوج انجام گرفته که شاید در برخی از آنها شهرداری هم متضرر شده و قصد ورود به آن را ندارم.

شهردار یاسوج در ادامه سئوالات به پارک جنگلی اشاره کرد و گفت: در این پارک اتفاقات زیادی خواهد افتاد و بر اساس طرحی که در شهرداری یاسوج است یک شهرک توریستی و تفریحی را ایجاد خواهیم کرد.

جاوید افزود: در پارک جنگلی مکان‌های زیادی از جمله؛ رستوران، پارک آبی، کودکان و پرندگان، فضای ورزشی، صدها سوئیت و مکان‌های اقامتی دیگر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال ۹۴ فراخوان آن را برای جذب سرمایه‌گذار و شروع کار اطلاع‌رسانی می‌کنیم تاکید کرد: مصالح باید در پارک جنگلی‌ یاسوج بومی و در راستای فرهنگ و سنت استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در خصوص سینما و اینکه یکی از کاندیداهای مجلس آن زمان در سی‌دی تبلیغاتی خود از آن به عنوان ایرادی برای کمیسیون فرهنگی مجلس یاد می‌کرد، اظهار داشت: هیچ اعتباری از محل اعتبارات استانی، ملی و ماده ۱۸۰ و حتی دستگاه‌های فرهنگی برای ساخت و راه‌اندازی سینما گذاشته نشد و از هرکس که شهرداری یاسوج را در ساخت این پروژه همکاری کنند، مردم سپاسگزار می‌کنند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نمره شهرداری یاسوج در بحث تکریم ارباب رجوع از نظر شما چند است؟، اظهار کرد: من نمی‌توانم نمره بدهم ولی مردم شهر یاسوج مردمی قدرشناس و شایسته تکریم هستند و سعی می‌کنیم در بحث دریافت عوارض از شهروندان همه را به طور یکسان وصول می‌کنیم.

شهردار یاسوج به وضعیت تبلیغات‌های سطح شهر اشاره کرد و گفت: واحد زیباسازی در شهرداری یاسوج تشکیل داده شد و جمع‌کردن تابلوهای اضافی را در دستور کار دارد و تاکنون هم دردسرهای را برای شهرداری یاسوج به دنبال داشته است.

جاوید به فروش پیاده‌روهای شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: متأسفانه اداره‌کل راه و شهرسازی که متولی شهرسازی است پیاده‌روها را به افراد حقیقی واگذار کرده و در این زمینه مکاتباتی با امام جمعه یاسوج، استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان و نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

وی تاکید کرد: پیادروهای و فضای اطراف آنها فضای تنفس شهر یاسوج هستند که توسط اداره‌کل راه و شهرسازی به افرادی واگذار شده است.

وی از فروش پیاده‌ورها به افراد به عنوان معضل بزرگی برای شهر یاسوج یاد کرد و گفت: در آینده شهر یاسوج با این روند با معضلات عدیده‌ای مواجه می‌شود و میلیاردها باید پول خرج شود تا بتوان شهر را نجات داد.

جاوید از مطرح کردن این مسئله در کمیسیون ماده ۵ خبر داد و افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای پیگیری این مسئله دستور اکید داده‌اند و این خیانت بزرگی به مردم و شهر است.

شهردار یاسوج به موضوع تکراری تیم فوتبال شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: صحبت‌ کردن در این خصوص به نظر من دیگر بی‌فایده و لازم نیست و به اداره‌کل ورزش و جوانان پیشنهاد ورزش‌های محله‌ای جایگزین تیم فوتبال دادیم و به همین منظور احداث و افتتاح ۱۴ پارک محله‌ای سال ۹۴ در دستور کار شهرداری یاسوج است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president