آوای جنوب

شهردار یاسوج : ظرفیت پارک جنگلی آبشار یاسوج تکمیل شد

یاسوجشهردار یاسوج از تکمیل ظرفیت پارک جنگلی آبشار یاسوج خبر داد و گفت: این پارک هم اکنون مملو از مسافران تابستانی است.

آوای جنوب؛

محمد علی جاوید ظهر جمعه در بازدید از پارک آبشار افزود: به دلیل ورود بیش از ظرفیت در اولین روز تعطیلات شاهد تکمیل فضای اسکان این منطقه گردشگری هستیم.

وی اظهار داشت: با توجه به کمبود فضای اسکان در پارک آبشار، با رایزنی های به عمل آمده با معاونت محترم عمرانی استاندار و مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان مقرر شد اردوگاه این اداره کل نیز برای اسکان در اختیار مسافران قرار گیرد.

جاوید بیان کرد: اگر این اردوگاه و اردوگاه منابع طبیعی در اختیار مسافران قرار گیرد خیلی از مشکلات اسکان مسافران در تفرجگاه آبشار یاسوج رفع می شود.

شهردار یاسوج همچنین با تقدیر از نیروی انتظامی و شرکت برق در همکاری با شهرداری برای خدمات رسانی به مسافران تابستانی از برخی دیگر از دستگاههای اجرایی که همکاری مطلوبی ندارند انتقاد کرد.

گردشگران در یاسوج

وی همچنین تاکید کرد: همه کارکنان و مدیران حوزه شهرداری در آماده باش کامل برای خدمات رسانی به مسافران تابستانی هستند.

شهردار یاسوج گفت: پرسنل سازمان های پارک ها و فضای سبزهم به صورت شبانه روزی مشغول تنظیف و پاکسازی سرویس های بهداشتی، معابر و فضاهای خدماتی هستند.

وی از وضعیت خدمات دهی و اسکان مسافران در پارکهای یاسوج ابراز رضایت کرد و گفت: ناظران شهرداری در سازمان پارک ها و فضای سبز به صورت ۲۴ ساعته مشغول نظارت و بازرسی از نحوه خدمات دهی و فعالیت نیروهای خدماتی در همه اماکن اسکان و خدماتی شهر یاسوج هستند.

جاوید ابراز امیدواری کرد: مسافرین و مهمانان با خاطره ای خوب شهر یاسوج را ترک کنند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president