آوای جنوب

شهردار یاسوج: اجرای کامل ماده ۱۰۰ توسط شهرداری یاسوج علیه متخلفان ساختمانی

جاویدشهردار یاسوج با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم ماده ۱۰۰ خدمات شهری در یاسوج مغفول بماند، از اجرای کامل بندهای این ماده قانونی توسط شهرداری یاسوج علیه متخلفان ساختمانی خبر داد.

آوای جنوب؛

محمدعلی جاوید ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج در جمع خبرنگاران در ارتباط با ساخت و سازهای خلاف در سطح شهر گفت: گشت‌های ساختمانی بر اساس ماده ۱۰۰ از انجام فعالیت‌های متخلفین ساختمانی جلوگیری کرده و گاها منجر به جمع‌آوری تجهیزات و ابزار کار شده و در مرحله بعد پرونده آن‌ها در کمیسیون ماده ۱۰۰ بررسی و رای قانونی صادر می‌شود.

این مسئول گفت: در صورتی که ساختمان منجر به تخریب نشود جرائمی به آنها تعلق می‌گیرد که اکنون جرائم ما چندین برابر در حال افزایش است تا کمتر ساخت و سازهای خلاف قانون انجام شود.

وی بیان کرد: در مرحله بعد کسانی که از این فرایندها هم گذشته‌اند و بدون هماهنگی با شهرداری اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز کرده‌اند بر اساس قانون، دستگاه‌های خدمات‌رسان حق واگذاری انشعابات آب و برق و گاز به ساختمان‌هایی که در محدوده خدماتی شهر هستند و فاقد پروانه ساختمانی هستند را ندارند.

شهردار یاسوج اظهار کرد: با شرکت‌های خدمات‌رسان مکاتبه می‌کنیم تا همه خدمات خود را به اینگونه ساختمان‌ها قطع کرده تا تعیین تکلیف قطعی انجام شود.

جاوید گفت: در ارتباط با کارگاه‌هایی که با مالکان ساخت و سازهای غیرمجاز همکاری می‌کنند از فعالیتشان در سطح شهر جلوگیری می‌کنیم.

وی گفت: در مرحله بعد از طریق کمیسیون ماده ۵۵ و سایر اهرم‌های قانونی که داریم حکم پلمب واحدهایی که تولید بتن دارند صادر می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: این کارگاه‌ها اگر در صدد تهیه بتن هستند باید پروانه ساختمانی ملک‌ها را مشاهده کنند و پروانه ساختمانی معتبر و دارای تاریخ را مد نظر قرار دهند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: در غیر این‌ صورت علاوه بر اینکه پرونده مالک را در کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح می‌کنیم علیه واحد تولیدی از لحاظ قانونی و از طریق مراجع قضایی طرح دعوی می‌کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president