آوای جنوب

شهردار در سایه دوگنبدان چه کسی است!!!

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب با حکم سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد رضا قشقایی به عنوان شهردار دوگنبدان منصوب شد‌ تا همزمان بخشداری گچساران و شهرداری به قشقایی ها سپرده شود .

بعد از کش و قوس‌ها و حرف و حدیث‌های فراوان شهردار شهر دوگنبدان در عصر روز (شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰) در جلسه ای که در شورای اسلامی شهر دوگنبدان برای تعیین شهردار تشکیل شد بود در آن جلسه، «رضا قشقایی» با ۴ رأی به عنوان شهردار دوگنبدان مشخص شد.

براساس همین گزارش: رضا قشقایی با ۴ رأی اعضای شورای شهر دوگنبدان (غلامرضا شکوهی، حبیب عاملی مقدم، علی محمد آقایی، کرمی فرد) شهردار دوگنبدان شد.

دکتر رضا قشقایی کاندید شورای شهر و عضو سابق شورای شهر گچساران ، دانشجوی دکتری عمران و از اعضا هیات علمی دانشگاه می باشد.
اما جعبه سیاه شهرداری دوگنبدان چه کسی است !!!
این روزها در محافل بیرون خبر از انتصاباتی است که به نظر می رسد رضا قشقایی پس از معارفه امروز خود باید آنها را به امضا برساند و فقط جای خالی امضای شهردار را دارد .
حالا باید منتظر ماند و دید انتصابات شهرداری دوگنبدان در حوزه های مختلف چگونه رقم می خورد که اگر اینگونه باشد که در روزهای گذشته بر سر زبان ها افتاده است پس مشخص می شود شهردار در سایه چه کسی است …

بر اساس این گزارش مراسم تودیع و معارفه شهرداران شهر دهدشت و گچساران روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی برگزار خواهد شد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president