کد خبر : 53003
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1403 - 11:17

شنیدنی‌ها در بازدید استاندار از پروژه‌های قفل شده یاسوج

شنیدنی‌ها در بازدید استاندار از پروژه‌های قفل شده یاسوج

آوای جنوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برخی پروژه‌های قفل شده شهر یاسوج مثل ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی بازدید کرد که حرف‌های جالبی در آن رد و بدل شد. به گزارش آوای جنوب؛ صبح امروز همانگونه که استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد قول داده بود برای رفع مشکلات شهری یاسوج به همراه شهردار

آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برخی پروژه‌های قفل شده شهر یاسوج مثل ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی بازدید کرد که حرف‌های جالبی در آن رد و بدل شد.

به گزارش آوای جنوب؛ صبح امروز همانگونه که استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد قول داده بود برای رفع مشکلات شهری یاسوج به همراه شهردار و رئیس شورا و معاون عمرانی خود از طرح‌های نیمه کاره و نیمه تمام این شهر بازدید کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پل چهارم بشار گرفته تا پل سوم و سپس ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی و در ادامه خیابان نیمه تمام جمهوری در وسط شهر یاسوج بازدید کرد.
در حین بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد رهگذران نکات جالبی را با صدای بلند به گوش استاندار می‌رساندند و اظهار گلایه می‌کردند که چرا همچنان این پروژه‌ها به صورت نیمه تمام و زخمی به حال خود رها شده‌اند.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج هدایت اکبری به نکته‌ای تعجب‌آور اشاره کرد و گفت که گیر خیابان جمهوری فقط و فقط برگزاری کمیسیون ماده ۵ است در صورتی که کمیسیون ماده ۵ برگزار شود مشکل آن برطرف خواهد شد.
به گزارش فارس جای سوال از مسئولان قبلی کهکیلویه و بویراحمد است که چرا برای رفع چنین معضلی کمیسیون ماده ۵ را برگزار نکردند و البته الان که بنا به گفته هدایت اکبری رئیس شورا قرار است کمیسیون ماده ۵ چند روز دیگر برگزار شود همه مردم مطالبه‌گری خواهند کرد که این هم کمیسیون ماده ۵ بسم الله بن‌بست خیابان جمهوری را باز کنید.
کیوان آشنا شهردار یاسوج هم در این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: عمده‌ترین مشکلات شهر یاسوج در حوزه ترافیکی است استاندار قول‌هایی داد و امیدواریم کمک کنند ترافیک شهر باز شود.
وی به عدد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای بازگشایی خیابان جمهوری اشاره کرد و گفت: چون قبلاً با مالکین به توافق رسیدیم اگر کمیسیون ماده ۵ برگزار شود قول برطرف شدن این مشکل را خواهیم داد.
اما یکی از پروژه‌های دیگری که استاندار از نزدیک آن را مشاهده کرد ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی بود طبق آنچه که مسئولان شهرداری و شورا برای استاندار توضیح می‌دادند معارضین ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی فقط پول می‌خواهند و البته قیبت کارشناسی رسمی را هم قبول ندارند و می‌گویند هرچه که خودمان گفتیم!!!.
مسئولان شورا و شهرداری توضیح دادند که یک کیلومتر از این ۴۵ متری آماده شده و تا دو ماه دیگر تکمیل خواهد شد در پل سوم بشار هم مدیرکل راه و شهرسازی استان توضیحاتی داد و گفت که سال گذشته ۵ میلیارد و هفتصد میلیون تومان تخصیص داده شد امسال هم ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان داده شده است و اگر یک مبلغ شش و نیم میلیارد تومانی به ما بدهند می‌توانیم ۱۰۰ تن تیر ورق آماده شده را تحویل بگیریم و برای تحویل گرفتن آن فقط پول نقد لازم است.
موضوع دیگری که شنیدن آن خیلی جالب است به طرح جامع شهر یاسوج برمی‌گردد که در این بازدید مورد مناقشه مدیرکل راه و شهرسازی و شهرداری و شورا قرار گرفت
شهردار و رئیس شورا برای استاندار توضیح می‌دادند که ادامه مسیر بعد از پل سوم بشار تا اینکه ساخت و ساز بیشتری صورت نگرفته باید بازگشایی صورت گیرد و مشکل معارضین برطرف شود.
مدیرکل راه و شهرسازی هم از شورا و شهرداری خواست که این کار را دنبال کنند اما شورا و شهردار می‌گفتند طرح جامع هنوز ابلاغ نشده که ما این کار را انجام بدهیم
در ادامه یکی از مسئولان دفتر فنی هم گفت: به دلیل ساخت صدها منزل مسکونی عملاً اتصال پل سوم به جاده اصلی در اکبرآباد و نجف آباد قابل امکان نیست می‌بایست مسیر دوم را جایگزین آن کرد.
هدایت اکبری هم می‌گفت اگر این کار تا ۲۰ سال دیگر هم طول بکشد می‌بایست پل سوم به جاده اصلی متصل شود زیرا عده‌ای از مالکان توافق کردند که بدون یک ریال و برای عبور خیابان زمین خود را در اختیار قرار دهند و عده دیگری را هم می‌توان با خرید زمین‌هایشان راضی کرد اما در این بازدید می‌توان نتیجه گرفت که در زمان حاضر هیچ کاری از دست مسئولان برای اتصال پل سوم بشار به ورودی شهر یاسوج در منطقه اکبرآباد و نجف آباد وجود ندارد.
#یاسوج #بشار #رحمانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.