آوای جنوب

پاسخ امام‌جمعه قلعه‌رئیسی به فتاح محمدی:

شما جلوی انتصابات طایفه‌ای و قومی را بگیرید

شماشهید زنده این استان هستید، شما مدافع ارزش‌های و رشادت‌ها و مدافع خون رفیقان خود باشید

امام‌جمعه قلعه‌رئیسی گفت: با شعار اعتدال فرزندان انقلاب را کنار نزنید.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: از مهمترین مصادیق تقوا آبروداری، دوری از ظلم، حفظ زبان، دوری از مال حرام و محاسبه نفس است.

وی در ادامه بحث با اشاره به موضوع تربیت فرزند گفت: از نگاه اسلام وضعیت تربیت دینی با والدین است و متولی تربیت دینی فرزند پدر و مادر است.

صلواتی تصریح کرد: از دیگر چالش‌هایی که در مسئله تربیت دینی فرزندان با آن روبرو هستیم تهاجم فرهنگی است.

خطیب نماز‌جمعه قلعه‌رئیسی افزود: فرزندان امروز در خط مقدم این تهاجم قرار دارند و امروز دشمن به وسیله اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و ماهواره لباس‌های آرم‌دار غربی، اعتیاد، دوستان ناباب فرزندان ما را دچار بحران هویت نموده است.

صلواتی اذعان داشت: امروز دشمن با شیوه‌های ترویج الگوهای زندگی غربی تضعیف باورهای دینی و با ابزارهای خودش در عرصه جنگ نرم به دنبال این است که ایمان، باور و اعتقادات فرزندانمان را از ما بگیرد.

وی ادامه داد: والدین و مربیان وظیفه دارند که با تمام وجود به مقابله با این تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بروند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در ادامه به اربعین حسینی اشاره‌ نمود و گفت: درس اربعین این است که باید یاد شهید و شهادت را در مقابل توفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت.

صلواتی با انتقاد از صحبت های معاون سیاسی امنیتی استاندار در خصوص عدم همکاری ائمه جمعه با فرمانداران تاکید کرد: جناب معاون سیاسی استاندار صحبت‌هایی مبنی بر عدم شرکت ائمه جمعه شهرستان کهگیلویه در جلسات داشتند و دعوت به وحدت و همدلی نمودند.

وی با بیان اینکه نباید با شعار اعتدال فرزندان انقلاب کنار زده شوند، خاطر نشان کرد: شما جلوی انتصابات طایفه‌ای و قومی را بگیرید و از باندبازی‌ها جلوگیری کنید.

صلواتی افزود: نگذارید به نام اعتدال افراطی‌ها حاکم شوند، شما رزمنده هستید شهید زنده این استان هستید، شما مدافع ارزش‌های و رشادت‌ها و مدافع خون رفیقان خود باشید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president