آوای جنوب

شروع طوفانی هومان عسکری: اجازه نمیدهیم عریضه نویسان،پرونده سازان وکسانیکه باعث عدم توسعه شهرستانهایمان شدندتصمیم گیر باشند

آوای جنوب

شوک بزرگ به انتخابات گچساران/ اینجا کلاغ نشین/قشقایی ها فرزندشان را در آغوش گرفتند/
تاریخ وحدت امروز قشقایی ها را ثبت خواهد کرد

به گزارش آوای جنوب لحظاتی قبل هومان عسکری کاندیدای جوان و حقوق دان میان دوره‌ای حوزه گچساران و باشت با استقبال هواداران خود وارد حوزه انتخابیه شد.
بر اساس این گزارش هومان عسکری که به تازگی صلاحیت خود را از شورای نگهبان دریافت کرده است در حالی پا به عرصه انتخابات گذاشته است که وجود وی و عدم حضور برخی از کاندیداها موجب وحدت بی نظیر قشقایی ها شده است .
به نظر می رسد این برای اولین بار است که قشقایی ها به چنین وحدت بی نظیری رسیده اند

از حضور چهره های سرشناس قشقایی که سالها در کنار نماینده سابق بودند تا اعلام حمایت ۱۸ نفر از کاندیداهای شورای شهر از هومان عسکری روزی تاریخی را برای قشقایی ها رقم زد
هومان عسکری کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای گچساران و باشت در جمع هواداران خود اظهار داشت: امروز خوشحال هستم یکبار دیگر در جمع شما سروران خودم هستم.
‌عسکری ادامه داد: خیلی از برادران و خواهران در این مدت دلسوزانه در کنار من بودند اما در آنسوی دیگرعده ای به دنبال حذف من بودند اما من را صد بار دیگر رد کنید تاییدیه صلاحیت خود را خواهم گرفت .
عسکری تصریح کرد : من وکیل پایه یک دادگستری اگر نتوانم حق خودم را بگیرم چگونه می توانم حق دیگران را بگیرم .صادقانه میگویم
دوست داشتم دو افتخار این دیار ساسان تاجگردون و سید قدرت حسینی تایید صلاحیت می شدند حضور در کنار اینها مثله بازی در المپیک و بازی های جهانی است و شکست هم در مسابقات بزرگ افتخار است.
عسکری گفت: تجربه گذشته را داشتم مسیر را میدانم اما چیزی که عذابم می دادبرادرکشی ها در این چندسال بود. عده ای از پشت خنجر می زدند و امیدوارم چنین افکارورفتاری برای همیشه به زباله دان برود.
عسکری افزود : همه مدیران و کارکنان ادارات بدانند در این دوره آرامش حاکم خواهد شد وهمه باهم نگذاریم دیگران برای ما وجوانان وفعالین جامعه پرونده سازی کنند.
اجازه نخواهم داد عده ای خبیث و بداخلاق به دنبال پرونده سازی برای فرزندان شهرم باشند و نخواهم گذاشت اینها به اهدافشان برسند .
امیدوارم در این دوره مردم گچساران و باشت با انتخابی آگاهانه و اصلح توسعه این شهر را ادامه بدهندوبرهمه مسایل قانون حاکم شود…هیچ جلسه ای بخاطر اینکه قانون فعالیت تبلیغی پیس از موعد را منع کرده است برگزار نخواهم کرد وبخاطر مصوبه ستاد کرونا با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی تمکین میکنم و شکستی که قانون را رعایت کنم عین موفقیت و پیروزی هست…امیدوارم در وقت مقرر تبلیغات حرفها برنامه ها و واقعیت ها وظلم های رفته را با مردم در میان بگذارم..مسیرتوسعه این شهرستانها باید با انتخاب اصلح ادامه پیداکند…..تصاویر تکمیلی تا دقایقی دیگر

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president