آوای جنوب

شایعه اسکان مسافران غیر بومی در مهمانسرای شرکت نفت گچساران تکذیب شد

آوای جنوب 

رئیس روابط عمومی نفت گچساران شایعه اسکان مسافران شهرهای دیگر در مهمانسرای شرکت نفت را تکذیب کرد. 

شایعه اسکان مسافران غیر بومی در مهمانسرای شرکت نفت گچساران تکذیب شد

علی جعفری در گفتگو با خبرنگار ما در گچساران در پاسخ به این سوال که گفته می شود مهمانانی از شهر قم و دیگر نقاط در مهمانسرای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اسکان داده شده اند، اظهار کرد: این شایعه است چرا که مهمانسرای نفت و مجتمع های فرهنگی و ورزشی و کمپهای نزدیک گچساران از همان ابتدا و با هماهنگی های به عمل آمده به دلیل بیماری کرونا تعطیل شده است کمپ های بیرون که کارکنان آنها اقماری هستند با نظارت کارشناسان در حال خدمات هستند.

وی ادامه داد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با توجه به گستردگی که در چهار استان دارد با دستور مدیرعامل محترم جلسات ستادی خود را تشکیل داد و اقدامات قابل توجه ای را در سطح تاسیسات شرکت؛ ادارات شرکت نفت و ادارات بیرون از شرکت انجام داده است.

جعفری تصریح کرد: ضدعفونی کردن محیط کار کارکنان و توزیع بسته های بهداشتی نظیر ژل ضدعفونی و تمیز کننده در بین کارکنان و اطلاعیه های بهداشتی به صورت پیامکی از طریق روابط عمومی نفت از جمله کارهایی است که توسط متولیان این امر در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران صورت گرفته است.

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: انتظار این است با توجه به شرایط فعلی مردم به شایعات توجه نکنند و مطمن باشند جامعه پزشکی ما با همت و تلاشی که صورت گرفته است که جا دارد از همه آنها تشکر کرد این بیماری نیز ریشه کن خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president