آوای جنوب

شاهکار بی نظیر اداره برق و شهرداری چرام + تصاویر

resized_71373_382عدم هماهنگی اداره برق شهرستان و شهرداری چرام در ترمیم و آسفالت کردن خیابان‌ و کوچه های این شهر سبب شده که تیر برقهای خطرآفرین در وسط جداول فاضلاب جا خوش کنند و پیمانکار جدول گذاری نیز با خیال راحت از کنار این مسئله عبور کرده است.

آوای جنوب؛

عدم هماهنگی اداره برق شهرستان و شهرداری چرام در ترمیم و آسفالت کردن خیابان‌ و کوچه های این شهر سبب شده که تیر برقهای خطرآفرین در وسط جداول فاضلاب جا خوش کنند و پیمانکار جدول گذاری نیز با خیال راحت از کنار این مسئله عبور کرده است.
این شاهکار بی نظیر در خیابان شهید علیزاده فرعی دوم رخ داده است و جالب است بدانید که خیابان فوق درست وسط هر دو اداره یعنی شهرداری و شرکت برق چرام قرار دارد.
کوچک بودن جدول فاضلاب و نحوه قرارگیری این پایه های برق بگونه ای است که مانع عبور فاضلاب شده و باعث انتشار بوی بد در محیط شده است.
قدیمی بودن این پایه های چوبی و قرار گیری در محل عبور آب و فاضلاب نیز می تواند در دراز مدت سبب پوسیدگی این پایه های چوبی شود و مشکلات جانی و مالی برای شهروندان به همراه داشته باشد.
اگرچه این شاهکار بی نظیر مربوط به سالهای قبل بوده و در دوران مدیریت کنونی هیچکدام از مدیران این دو اداره صورت نگرفته است، ولی رسیدگی و برطرف کردن مشکل فوق نیازمند همکاری شهرداری و اداره برق می باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. افسون گفت:

    واقعا عجب مردمی هستند این چرامی ها، همیشه بخاطرشون تأسف می خورم. هیچ چیزی هم ازشون بعید نیست.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president