آوای جنوب

سید ناصر حسینی و روزهای پیش رو/آیا راوی پایی که جا ماند می تواند گفتمان خود را اجرا کند!!!

سید ناصر حسینی و روزهای پیش رو/آیا راوی پایی که جا ماند می تواند گفتمان خود را اجرا کند!!!

آوای جنوب/علیمراد کاظم پور

من از راست و چپ عبور می کنم ؛ نمی خواهم شرمنده شهدا شوم ؛ انتخاب مدیران باید بر اساس شایسته سالاری باشد نه نگاه حزبی؛ مردم از چپ و راست خسته شده اند ؛من با شهدا عهد بسته ام اینها بخشی از جملاتی بود که سید ناصر حسینی در ۹ روز طلایی خود در کمترین زمان تبلیغاتی خود در دیدارهایش بیان کرد .

او هیچ گاه به رقیبان انتخاباتی اش توهین نکرد و سعی بر آن داشت با دوری از طعنه های سیاسی و کنایه و انتقاد گفتمان خودش را بیان کند .
باید بپذیریم آن چیزی که در انتخابات میان دوره‌ای گچساران و باشت پیروز شد گفتمانی بود که سید ناصر حسینی بر آن تکیه داشت ؛آری گفتمانی جدای از جریان سیاسی موجود و این سید ناصر بود که ناخدای این جریان شد و باید دید آیا می تواند این کشتی را از طوفان های پیش رو عبور دهد یا که خیر …

دلسوزان سید ناصر حسینی باید بدانند در جوامع شایسته سالار، نگرش‌های خویشاوندسالاری، قبیله گرایی، حزب سالاری و غیره مطرود است. نظام شایسته سالار، نظامی است که در آن افراد مناسب در مکان و زمان مناسب منصوب شده و از ایشان بهترین استفاده در راستای اهداف فردی، سازمانی و اجتماعی بشود. حال با این تعریف از شایسته سالاری باید دید کدام افراد دلسوز سیدناصر حسینی هستند .
دوستداران واقعی سید ناصر از این پس مشخص خواهند شد و بی تردید باید بپذیریم گفتمان جدید سید ناصر شاید موجب دلخوری برخی شود اما شک نکنید همراهان جدیدی را به کمپین او اضافه خواهند کرد.
انتقادات به غلام تاجگردون در هشت سال نمایندگی او بیش از آنکه به او باشد به چینش مدیران بوده است حالا اما سید ناصر حسینی می خواهد با گفتمانی جدید در این دیار مدیریت کند و باید دید او چگونه می تواند از طوفان های پیش رو به سلامت عبور کند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president