آوای جنوب

سیاسی شدن پروژه‌های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در آستانه انتخابات مجلس

کیانیرئیس اتاق بازرگانی یاسوج از سیاسی شدن پروژه‌های اقتصادی استان انتقاد کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی پروژه‌ها سیاسی و اعتبار پروژه‌ها خرد می‌شود که انتظار می‌رود مسئولان از این کار جلوگیری کنند.

آوای جنوب؛

جبار کیانی‌پور ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در شرایط حساس اقتصادی انتظار می‌رود که مسئولان، بخش خصوصی را باور داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خواستار پرداخت مطالبات پیمانکاران شد و افزود: انتظار داریم مطالبات پیمانکاران و کسانی که ظرف سه سال اخیر پروژه‌های توسعه‌ای استان را به پیش بردند پرداخت شود.

وی با بیان اینکه با کمک بخش خصوصی تحول عظیمی در حوزه راه و آب و ساختمان در استان صورت گرفته است، گفت: پیمانکاران در این طرح‌ها نیز مطالباتی دارند که امیدوارم مطالبات این افراد نیز پرداخت شود.

این مسئول بیان کرد: مسئولان در توزیع اعتبارات، پروژه‌هایی اقتصادی که در توسعه استان نقش دارند را در اولویت قرار دهند.

کیانی‌پور از سیاسی شدن پروژه‌های استان انتقاد کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی پروژه‌ها سیاسی و اعتبار پروژه‌ها خرد می‌شود که انتظار می‌رود مسئولان از این کار جلوگیری کنند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج تصریح کرد: اتاق بازرگانی بازوی توانمند در کنار مدیران استان است که انتظار داریم که مدیران، این بخش را مورد حمایت خود قرار دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president