آوای جنوب

سیاسیون گچساران به سیره «حاج قاسم» رجوع کنند/آقایان؛ امنیت شهرمان را خدشه‌دار نکنید

آوای جنوب

فعال سیاسی و رسانه‌ای در گچساران از طرف‌های درگیر در این شهرستان خواست به سیره حاج قاسم سلیمانی رجوع کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران؛ علی‌مراد کاظمپور فعال رسانه در گچساران طی یادداشتی با انتقاد از فضای کنونی سیاسی شهرستان گچساران و تنش‌هایی که آرامش را از مردم سلب کرده این گونه آورده است: همگان به خوبی می‌دانیم گچساران پیشتاز در شروع تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در کل استان از گذشته تاکنون بوده است که این بار به جز انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر همزمان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز برگزار شود.

بعد از فعل و انفعالاتی که صورت گرفت و همه می‌دانیم که سرنوشت انتخابات و همچنین منتخب مردم این شهرستان چه شد اکنون باید فصلی دیگر را در فضای سیاسی این شهرستان تجربه کرد.

جمهوری اسلامی از بدو شکل گیری نشان داده که برای هیچ مسوول و مقامی مصونیت ایجاد نکرده و اگر تخلفی شود برخورد قاطع صورت خواهد گرفت کما این که در حال حاضر با معاون رئیس‌جمهور گرفته تا برادر رئیس‌جمهور برخورد قاطع شده و شاهد احکام سنگینی برای افراد متخلف بوده‌ایم.

آن چه که برای نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخودار بوده و از نان شب واجب‌تر است مقوله امنیت بوده و می‌دانیم و می‌بینیم که اگر چه از لحاظ اقتصادی و معیشتی بر مردم بسیار سخت می‌گذرد اما امنیت مردم به خوبی تامین شده و هیچ شخصی در این نظام از عالی‌ترین مقام گرفته تا دامدار روستایی در آخرین نقطه کهگیلویه و بویراحمد احساس ناامنی و خطر نمی‌کند که همه به لطف نظام جمهوری اسلامی است.

پروسه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی پروسه‌ای مبتنی بر قانون است که همه باید به آن تمکین کرده و قواعد و قوانین را بپذیرند در غیر این صورت افراد متخلف بیش از همه خودشان ضرر خواهند کرد همان گونه که در انتخابات سال ۸۸ دیدیم که چگونه افراد متخلف برای همیشه از صحنه کنار گذاشته شدند و مردم هم توجهی به سرنوشت این افراد متخلف نکردند و اگر جایی سخنی گفته می شود از زبان سودجویان و منفعت‌طلبانی است که برای عوام‌فریبی حمایت‌های جسته و گریخته از مطرودین نظام در انتخابات ۸۸ می‌کنند.

اوضاع در شهرستان گچساران نیز بر همین منوال است و همه جریان‌ها و افراد سیاسی بدانند که نظام جمهوری اسلامی با هیچ فرد و گروهی عهد اخوت نبسته و به امنیت مردم بیش از هر چیز فکر می‌کند و اگر اتفاقی رخ دهد بی‌شک با افراد متخلف از هر جریان و گروهی برخورد انقلابی و قانونی خواهد شد.

نگارنده هر چند خود به یک گفتمان سیاسی خاص علاقه‌مندم اما امنیت مردم شهر و دیارم را بیش از هر چیز دیگر می‌پسندم و به مانند همه مردم معتقدم که افراد باید فدای امنیت شوند نه اینکه امنیت فدای منافع و مطامع افراد و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی شود.

هر دو طرف می‌توانند در فضایی آرام و منطقی یکدیگر را نقد کنند تا جایی که به امنیت استان و شهرستان گچساران خدشه‌ای وارد نشود همچنان که انتخابات ۸۸ به امنیت کشور خدشه وارد شد و تاوان تلخ آن را تا سال‌های سال پس خواهیم داد.

روی سخن با شورای تامین استان است که با طرف‌های درگیر در انتخابات نشست برگزار کرده و آن‌ها را دعوت به خویشتن‌داری کنند چرا که با این اوضاع و احوال گچساران با وضعیت فعلی منتظر تنها یک جرقه است.

طرف‌های درگیر در شهرستان گچساران در ذهن خود شهید شاخص امنیت کشورمان حاج قاسم سلیمانی را تداعی کنند که برای چه وارد میدان سخت مقابله با داعشیان و اربابان آن‌ها یعنی آمریکا و صهیونیست‌ها و آل‌سعود شد و برای چه هدفی بدن مبارکش پاره پاره گردید آیا حاج قاسم به غیر از تامین امنیت مردم به چیز دیگری هم می‌اندیشید.؟

اعتقاد داریم هر فرد و جریانی که بر خلاف امنیت کشور و استان و شهرستان حرکت کنند بر خلاف اندیشه حاج قاسم سلیمانی عمل کرده و چنین حرکتی به هیچ وجه مورد رضای پروردگار و مورد پسند روح بلند شهید حاج قاسم سلیمانی نیست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president