آوای جنوب

مدیرکل ثبت‌احوال کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

سند هویتی آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی رونمایی می‌شود

ملک حسینیمدیرکل ثبت‌احوال کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده سند هویتی مرحوم آیت‌الله ملک حسینی نماینده سابق مقام معظم رهبری در استان رونمایی می‌شود.

آوای جنوب ؛

سید محمدعلی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با اشاره به هفته ثبت‌احوال، اظهار داشت: این سند روز یکشنبه در شورای اداری استان با حضور استاندار، معاونان استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران رونمایی می‌شود.

آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری و نماینده مقام معظم رهبری در این استان در سال ۱۳۰۳ متولد و در آبان ماه ۱۳۹۱ دارفانی را وداع گفت.

وی از رونمایی سند هویتی ۳ نفر دیگر از شخصیت‌های استان که به دیار باقی شتافتند خبر داد و عنوان کرد: همچنین شناسنامه شهید جانباز اکبری از طرف سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خانواده ایشان تقدیم می‌شود.

مدیرکل ثبت‌احوال کهگیلویه‌و‌ بویراحمد ابراز کرد: صدور شناسنامه و سند هویتی شهدا با هدف زنده نگهداشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار این اداره است.

تقوی با بیان اینکه در اسناد هویتی شهدا کلمه فوت به کلمه شهید تغییر پیدا کرده است، افزود: سند هویتی مفاخر، مشاهیر علما و شهداء، سرداران و بزرگان استان جمع آوری و با هدف معرفی و در گنجینه اسناد هویتی نگهداری و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president