کد خبر : 52578
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403 - 13:07

سفر یک روزه وزیر کشور به گچساران و افتتاح ۲۲۸واحد طرح نهضت ملی مسکن

سفر یک روزه وزیر کشور به گچساران و افتتاح ۲۲۸واحد طرح نهضت ملی مسکن

آوای جنوب وزیر کشور صبح امروز در سفر یک‌روزه از طریق فرودگاه شهید امیدبخش گچساران وارد کهگیلویه و بویراحمد شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنوب  احمد وحیدی به همراه هیأت همراه به جهت بررسی طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از

آوای جنوب

وزیر کشور صبح امروز در سفر یک‌روزه از طریق فرودگاه شهید امیدبخش گچساران وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنوب  احمد وحیدی به همراه هیأت همراه به جهت بررسی طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان اجرایی و شهرستانی وارد گچساران شد.

وزیر کشور در این سفر یک‌روزه به‌صورت میدانی وضعیت طرح‌های اقتصادی و عمرانی کهگیلویه و بویراحمد را موردبررسی قرار می‌دهد و پیگیر مسائل این استان خواهد شد.

افتتاح طرح ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن گچساران، بازدید از طرح آب‌رسانی اراضی دشت مور، بازدید از سد کوثر و محور گچساران_باباکلان_گناوه، بازدید از کشتارگاه مدرن طیور دشت لیشتر گچساران و همچنین بازدید از چند طرح مهم اقتصادی و عمرانی دیگر ازجمله برنامه‌های وزیر کشور در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین واحد های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در سایت باغ انار تکمیل و به بهره برداری رسید.

سید علی احمد زاده افزود: مجتمع مسکونی باغ انار در نزدیکی جاده سلامت شرکت نفت شهر دوگنبدان واقع شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت مردم و ارائه تسهیلات انجام شد افزود: از این میزان ۲ میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال آورده مردم و پنج میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال نیز تسهیلات بانکی است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران تصریح کرد: هم اکنون یک مجتمع ۱۳۲ واحدی دیگر در قالب فاز ۲ در ضلع شمالی این طرح در دست ساخت است و هم اکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات ساخت بیش از ۲ هزار و ۷۵۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف گچساران در دست

ساخت است.

محمد راستا تاکید کرد: ساخت بیش از ۸۶۴ واحد از این طرح نهضت ملی در قالب سایت شهید سلیمانی و ۱۶۰ واحد در قالب سایت جهاد کشاورزی در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار در دست اجراست.

راستا ابراز کرد: همچنین بیش از یک هزار و ۷۳۴ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطقی مانند خامی، خنگ بنار، جاده اسلام آباد، جاده پا زنان و کوی کارکنان دولت

گچساران در دست ساخت است.

وی تصریح کرد: هم اکنون هفت سایت نهضت ملی مسکن در گچساران در حال ساخت است که پنج سایت آن از سوی راه شهرسازی و مابقی از سوی بنیاد مسکن در حال اجراست.

راستا ابراز کرد: این طرح ها به صورت مجتمع های ۱۲ ،۱۶ و ۲۰ واحدی به مساحت بیش از ۱۰۰ متر در حال ساخت است.

وی گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی در این شهرستان ۲۰تا ۱۰۰ درصد است.



برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.