آوای جنوب

سفر وزیر نفت به خوزستان/ درخواست سازمان های مردمی برای ملاقات با وزیر

زنگنهآوای جنوب؛ وزیر نفت چهارشنبه در خوزستان خواهد بود.

سرویس انرژی، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، برای شرکت در برنامه های افتتاح و بهره برداری از طرح های صنعتی و عام المنفعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، روز چهارشنبه به استان خوزستان سفر می کند.

این گزارش حاکیست که محل افتتاح این پروژه ها در واحدهای بهره برداری و نمکزدایی هفت شهیدان در شهر مسجدسلیمان و واحد بهره برداری منصوری در کیلومتر ۵۰جاده اهواز- ماهشهر است.

گفتنی است در جریان اعلام سفر وزیر نفت به خوزستان جمعی از سازمان های مردم نهاد(NGO) در درخواست های جداگانه خواستار تشکیل جلسه ای با وزیر نفت برای بررسی مشکلات زیست محیطی و نفتی استان خوزستان شده اند.

یادآور می شود جمعی از فعالان این سازمان های مردم نهاد تاکید دارند که وجود شرکت های نفتی و بروز آلودگی هوا در خوزستان در آستانه آغاز بارش های پاییزی منجر به تشدید تشکیل پدیده باران های اسیدی به مانند سال های قبل می شود که نتیجه آن وخامت حال هزاران خوزستانی و هجوم آنان به مراکز درمانی است از این رو تشکیل جلسه ای با حضور وزیر نفت می تواند در یافتن راهکار مناسب در این رابطه و شنیدن برنامه های وزارت نفت برای برون رفت استان خوزستان از چنین حوادث تکراری کارساز باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president