آوای جنوب

سفر دولت و وزیر نفت در گچساران/یک فرصت استثنایی برای گچساران و باشت/حاشیه سازان را کنار بگذارید

آوای جنوب
در روزهای آینده شاهد سفر هییت دولت و شخص وزیر نفت در گچساران خواهیم بود .

اینجا گچساران است علی رغم ظرفیت ها و داشته هایی که به عنوان ثروتمندترین شهر کشور دارد اما در اوج محرومیت به سر میبرد.
بیکاری و فقر و جوانانی سردرگم با داشتن مدرک تحصیلی اما بیکار در کنار خودکشی ها و غم و افسردگی خانواده ها نشان از گچسارانی است که سالهای سال مردمانش با خدمات کوچک خوشحالی کردند .
شهر همان شهر سالها پیش است؛ از پروژه کوچکی مثل دریاچه مصنوعی که سالهاست تعطیل شده است و به کما رفته است تا جاده ارتباطی به بندرگناوه و دیلم؛ از نبود یک پارک برای خانواده ها تا صدها پروژه ای که می توان برای این شهر تعریف کرد .
اما این روزها برخی بجای دلسوزی برای شهر و معرفی نقاط محروم شهر به تیم های همراه به دنبال معرفی خود هستند و دلشان بجای اینکه برای شهر بسوزد به دنبال مطرح کردن خود هستند .

نفت، منشاء بسیاری از تحولات ۱۱۵ سال گذشته ایران است. با همه مواهب و مصائبش! از سیاست گرفته تا اقتصاد و تا بسیاری از تحولات صنعتی و اجتماعی.
نفت؛ این ماده سیاه؛ ثروتی بزرگ که تا دورترین نقطه کشور خدمت کرد.
اما کودکانی که دستانشان را به لوله های نفتی گرفتند و راه رفتن را آموختند هنوز طعم خدمت را آنگونه که حقشان است نچشیده اند.
با نگاهی به شهرهای اولین ها از مسجدسلیمان و نفت سفیدی که دیگر فقط خانه های قدیمی اش بجای مانده است باید درس بگیریم و امروز همه در کنار هم به فکر آبادانی و فردای گچساران باشیم .
امروز می توانیم فریاد بزنیم و با وحدت و هم افزایی در کنار هم به فکر گچسارانی آباد برای نسل فردا باشیم چرا که فردا دیر است .
فردا دیر است و فرزندان ما خواهند گفت نسل گذشته برای ما چه کرده اند.
به تمامی مسولان شهرستان گچساران پیشنهاد میکنم با توجه به سفر پیش رو دولت با هم فکری برای آینده این شهر برنامه ریزی بلندمدت داشته باشید تا آیندگان از شما به خوبی یاد کنند .
از نماینده گچساران و باشت انتظار می رود در سفر وزیر محترم نفت به گچساران و با توجه به شناختی که از ایشان دارم محرومیت شهر را به ایشان به ایشان نشان دهید و نهار را وزیر را در جمع مردم محله لبنان و سادات و رادک باشد .
بگذارید وزیر نفت که روحیه ای جهادی و انقلابی دارد چهره مادران و پدرانی را ببیند که دغدغه فرزندان را دارند و مطمنا وزیر محترم نفت می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات این شهر باشد که اگر چنین شد طرح هایی وجود دارد که می شود در کوتاه مدت مشکلات بیکاری را برطرف کرد .
🔵🔵🔵🔵
دلتان برای گچساران بتپد نه منافعتان
علیمراد کاظمپور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president