کد خبر : 45586
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 - 17:26

سفر اضطراری استاندار به گچساران؛ چراغ خاموش و بدون حضور رسانه‌ها/اینجا سوای همه جای استان است؟!

سفر اضطراری استاندار به گچساران؛ چراغ خاموش و بدون حضور رسانه‌ها/اینجا سوای همه جای استان است؟!

آوای جنوب  سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به گچساران در حالی انجام شد که از حضور رسانه‌ها خبری نبود باید پرسید آیا به مانند ۷ سال گذشته اینجا سوای همه جای استان باشد. به گزارش آوای جنوب از گچساران، در حالی که شهرستان گچساران در لیست ۴۳ شهرستان بحرانی کشور در زمینه بیماری کرونا قرار دارد

آوای جنوب 

سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به گچساران در حالی انجام شد که از حضور رسانه‌ها خبری نبود باید پرسید آیا به مانند ۷ سال گذشته اینجا سوای همه جای استان باشد.

سفر اضطراری استاندار به گچساران؛ چراغ خاموش و بدون حضور رسانه‌ها/اینجا سوای همه جای استان است؟!

به گزارش آوای جنوب از گچساران، در حالی که شهرستان گچساران در لیست ۴۳ شهرستان بحرانی کشور در زمینه بیماری کرونا قرار دارد اما ضعف‌هایی  در زمینه کنترل و پیشگیری این بیماری در شهرستان مشاهده شد که برخی از رسانه‌ها خواستار ورود استاندار به این مقوله شدند.

سفر استاندار امروز به شهرستان گچساران در حالی رخ داد که رسانه‌ها به این نشست دعوت نبودند و تنها ادارات مرتبط از جمله شبکه بهداشت حضور داشتند.

 این اولین باری نیست که نشست‌های اضطراری در شهرستان تشکیل می‌شود اما اطلاع رسانی درستی به رسانه‌ها نمی‌شود و رسانه‌های شهرستان سردرگم اینکه که چه کسی باید آنها را اطلاع دهند تا در جلسات حضور پیدا کنند و متاسفانه هربار هم نقد کردند بدون جواب ماندند.

 بهتر آن بود که رسانه‌ها  که به عنوان زبان گویا و چشم بینای جامعه هستند در این گونه نشست‌ها حضور داشته باشند تا اگر انتقادی و یا ضعفی باشد به مسوولان اطلاع دهند.

اما امروز سفر استاندار به شهرستانی که جز اولین شهرستان استان وارد پیک بیماری کرونا شده و اکنون در وضعیت بحرانی قرار دارد  بهتر بود که از رسانه ها دعوت می‌شد تا با نشر اخبار جامعه و شهروندان را  از وضعیت موجود اطلاع دهند.

 همگان بر آن اذعان دارند که کادر درمان خسته است و تنها قطع زنجیره این بیماری همدلی، همکاری و مشارکت مردم در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

برخی از رسانه ها در چند روز قبل با انتقاد از وضعیت بیمارستان شهید رجایی گچساران و سرریز شدن سطل زباله های عفونی که برکف خیابان و جلوی درب بیمارستان ریخته شده انتقاد کرده و خواستار ورود استاندار شدند.

رسانه‌ها خواستار این بودند که فرماندار شهرستان یک تیم نظارتی به طور شبانه روزی از بیمارستان بازرسی داشته باشد را تشکیل دهند و استاندار هم یک تیم محرمانه به شهرستان اعزام کند تا  وضعیت را از نزدیک مشاهده کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.