آوای جنوب

سرمربی نفت گچساران: به اعتقاد من این داور برای لیگ نونهالان مناسب بود

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: کمیته داوران باید در انتخاب داور بازی‌ها دقت بیشتری داشته باشد.

آوای جنوب؛چمنیان

عباس چمنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران درباره بازی نفت و گاز و ایران جوان بوشهر در لیگ دسته اول که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: حریف ما تیم بسیار خوبی و از بازیکنان خوبی هم برخوردار بود که این کار را برای ما سخت کرده بود.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست و در دقایق پایانی ما غافلگیرانه گل خوردیم، افزود: در نیمه دوم ما بازی بسیار خوبی نسبت به ایران جوان بوشهر ارائه دادیم و با فشاری که روی دروازه حریف ایجاد کردیم، توانستیم به گل مساوی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: ما در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشتیم و ۴ تا ۵ موقعیت گلزنی مسلم را به راحتی از دست دادیم.

چمنیان به داوری مسابقه اشاره کرد و افزود: به نظر من داور این دیدار تجربه کافی نداشت و نتوانست بازی را به خوبی کنترل کند و کنترل بازی از دست وی خارج شد.

وی با تأکید بر اینکه کمیته داوران باید در انتخاب داوران دقت بیشتری کند، تصریح کرد: به اعتقاد من این داور برای لیگ نونهالان مناسب بود زیرا قضاوت خوبی نداشت و بیشتر سوت‌های وی اشتباه بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: داور در این دیدار یک پنالتی به سود ما نگرفت و یک پنالتی هم به ضرر ما گرفت که خوشبختانه هوشیاری دروازه‌بان ما توانست پنالتی ایران جوان را مهار کند.

چمنیان با تقدیر از هواداران نفت و گاز گچساران به خاطر حضور در استادیوم و حمایت از تیم، عنوان کرد: متأسفانه بوشهری‌ها با هواداران ما برخورد مناسبی نداشتند و برخی از هواداران ما را مصدوم کردند و این رفتار مناسبی نبود.

انتهای پیام/ج
اخبار مرتبط

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president