آوای جنوب

سردار خرم دل: نظام جمهوری اسلامی مقدرترین کشور جهان /دشمن به دنبال تفرقه اندازی بین اقوام است

سردار خرم دل گفت:یکی از سیاست‌های اصلی دشمن تفرقه بین اقوام است امروز نیازمند اتحاد و همدلی هستیم و این اتحاد تا زمانی که پشت ولایت باشد هیچ قدرتی توان آسیب زدن به این نظام را ندارد.

سردار خرم دل گفت:یکی از سیاست‌های اصلی دشمن تفرقه بین اقوام است امروز نیازمند اتحاد و همدلی هستیم و این اتحاد تا زمانی که پشت ولایت باشد هیچ قدرتی توان آسیب زدن به این نظام را ندارد.

به گزارش آوای جنوب سردار حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن گچساران گفت: امروز بهترین و مهم‌ترین عید است، امروز عید فطر است عیدی که بعد از فشارها و محرومیت‌های فراوان به رستگاری رسیدیم. امروز عید قربان است و بیش از سه هزار اسماعیل را به قربانگاه فرستادیم و شهدایی را از سال ۴۲ تا ۵۷ تقدیم انقلاب کردیم.

وی افزود: امروز عید غدیر و ولایت است چراکه بزرگ‌ترین نعمت الهی است که خداوند متعال به همه ملت بزرگ ایران ارزانی داشته است. امروز نوروز است نوروزی که از یک زمستان و ظلمت به رهایی رسیده‌ایم و امروز ۲۲ بهمن‌ماه روز عید ما خواهد بود.

سردار خرم‌دل تصریح کرد: این بهاری که در ۲۲ بهمن ۵۷ به نتیجه رسید ایران اسلامی امروز در اوج شکوفایی، عزت و اقتدار است. اگر انقلاب و مبارزه کردیم نه‌فقط برای مسائل معیشتی و اقتصادی و آنچه باعث شد مردم به رهبری حضرت امام (ره) قیام کنند و نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را نابود کنند، دین مبین اسلام بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار کرد: مردم ما مردم فهیمی هستند مردم با هویت و مستقلی هستند و برنمی‌تابند که دولت یا پادشاهی براین مردم حکومت کنند اما مقدرات حکومتش دست بیگانگان باشد. امروز افتخار ما این است که نظام ما ولایی است و نظام ولایی با نظام پادشاهی تفاوت دارد، در حکومت پادشاهان گذشته در هر برهه‌ای از تاریخ، کشورمان را قطعه‌قطعه کردند و ارزش‌های ما را هم به سخره گرفتند.

سردار خرم‌دل گفت: حکومت پهلوی فساد و فحشا در کشور به راه انداخته بودند و اما امروز نعمت ولایت داریم که حکمیانه این نظام را هدایت می‌کنند اگر امروز این‌همه هجمه علیه ولایت‌فقیه وجود دارد به علت تأثیر گفتمان ولایت بر قلوب مسلمانان و مردم آزادی‌خواه جهان است.

وی افزود: از برکات انقلاب اسلامی استقلال ماست و امروز جمهوری اسلامی مقدرترین کشور جهان است و از آمریکا هم مقتدرتر است چراکه استقلال دارد. آمریکایی‌ها مرعوب لابی صهیونیسم هستند ما برای خودمان تصمیم می‌گیریم و امروز در حوزه نظامی بسیار مقتدر هستیم.

آمریکایی‌ها یکی از کشتی‌های ما را در دریای سیاه مصادره کرده بود سپاه پاسداران کشتی آن‌ها را مقابل ناوگان آمریکایی بازداشت کرد و آمریکایی‌ها هم جرئت نکردند کاری انجام دهند و این اوج قدرت و اقتدار ماست و امروز جمهوری اسلامی ایران در دریاهای دور جولان می‌دهد و از کیان و سرزمین و هویت خودش پاسداری می‌کند.

سردار خرم‌دل در ادامه تصریح کرد: ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها پیشرو است علی‌رغم همه تحریم‌ها و تخریب‌هایی که صورت می‌گیرد. ملت ما امروز آزاد هستند و می‌توانند انتقاد کنند پای صندوق‌های رأی می‌آیند و در سرنوشتشان نیز سهیم هستند. مردم در ۲۲ بهمن ۵۷ از یک نظام پادشاهی ظالم و فاسد نجات پیدا کردند و پادشاهی که کینه شدید هم نسبت به قوم لر داشت.

وی افزود: اما رضاشاه ملعون با قوم لر چه کرد کجا سراغ دارید که دولتی مردم خودشان را بمباران کند و این کار را با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد انجام دادند چون قوم لر آزادی‌خواه و باغیرت است و زیر بار زور و ظلم نمی‌روند. ایران اسلامی امروز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب به‌پیش می‌رود و اگر نظام سلطه این‌گونه با اسلام برخورد می‌کند از ضعف ما نیست و از اقتدار ماست و معلوم است که اسلام در حال گسترش است.

سردار خرم‌دل گفت: ایران در اوج عزت و اقتدار است و دشمن میلیاردها دلار پول در منطقه خرج می‌کند اما همه بر باد می‌رود. رژیم صهیونیستی روزی سودای از نیل تا فرات را داشت و امروز در فلسطین اشغالی محصور مانده است. امروز شاهد هستید در دریای خلیج‌فارس، عمان و هند چه کسی جولان می‌دهد و جمهوری اسلامی ایران است که اقتدار و اراده‌اش را بر دشمنان تحمیل می‌کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: هیچ قدرتی امروز نمی‌تواند وارد خلیج‌فارس شود مگر اینکه در جزیره ابوموسی از جمهوری اسلامی اجازه بگیرد. ایران اسلامی با دست‌خالی و با توکل به خداوند شکل گرفت امام (ره) فرمودند که پیروزی انقلاب مهم است اما حفظ این انقلاب سخت‌تر و مهم‌تر از پیروزی است و امروز بیش از گذشته به اتحاد و همدلی اقوام نیازمند است.

وی افزود: یکی از سیاست‌های اصلی دشمن تفرقه بین اقوام است و معاندین در اجتماع برلین هفت پرچم بالا آوردند و می‌خواهند ایران را تکه‌تکه کنند و هویت ایرانی را از بین ببرند و امروز نیازمند اتحاد و همدلی هستیم و این اتحاد تا زمانی که پشت ولایت باشد هیچ قدرتی توان آسیب زدن به این نظام را ندارد.

سردار خرم‌دل در پایان هم گفت: جمهوری اسلامی باقدرت باشکوه و باعظمت در حال پیشروی است و آمریکا به همان میزان در حال افول است. تمدن‌ها به‌تدریج شکل می‌گیرند و به‌تدریج هم سقوط می‌کنند و امروز سقوط آمریکا هم آغازشده است و نمی‌تواند از هم‌پیمانانش دفاع کند و قادر به حفظ دستاوردهایش هم نیست. امروز ایران اسلامی از هم‌پیمانانش هم حمایت می‌کند.

  

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president