آوای جنوب

یادواره شهدای دانشجو دانشگاه آزاد گچساران

سردار ارشادی :شهدا نیازی به برگزاری یادواره‌ها ندارند

شهدافرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا در راستای رشد تعالی ما به سوی خداوند است و شهدا آسمانی بوده و نیازی به این مراسم‌ها ندارند.

آوای جنوب؛

سردار محمد ارشادی امشب در مراسم یادواره شهدای دانشجو، جهادگر، بهداشت و درمان و گمنام که در محل گلزار شهدای گمنام برگزار شد، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان به کشوری بزرگ و بااقتدار تبدیل شده است که این بزرگی به راحتی به دست نیامده است.

وی افزود: بزرگی، امنیت و اقتدار ایران اسلامی از زمان هشت سال دفاع مقدس آغاز شد و در این راه هزاران رزمنده در گروه‌های سنی مختلف خون خود را دادند تا امروز سرفراز و سربلند باشیم.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه یاد و گرامی‌داشت شهدا بسیار ارزشمند و سبب ترویج فرهنگ شهادت می‌شود، گفت: شهدا هیچ نیازی به برگزاری یادواره‌ها ندارند، چراکه آنها آسمانی هستند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا نیاز همیشگی جامعه بوده تا در این رهگذر با فرهنگ ایثار و شهادت و اهداف بلند شهدا آشنا شده و ادامه دهنده راه آنها باشند.

ارشادی، اتحاد و ایمان خالص رزمندگان به خداوند همچنین تبعیت محض از ولایت را رمز پیروزی بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: نیروهای ایران اسلامی آرزوی هر کشوری در جهان بوده و شهدا افتخاری ماندگار در تاریخ ما هستند.

وی ادامه داد: امروز تکریم خانواده‌های شهدا یکی از وظایف مهم جامعه بوده زیرا شهدایی که اقتدار ایران مرهون آنهاست تربیت شده خانواده‌هایی ایثارگر و بخشنده است.فارس/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president