آوای جنوب

سردارگشتاسبی در گچساران: برخی‌ها در داخل به دنبال به چالش کشیدن رنگ و بوی تفکر بسیجی هستند

گشتاسبیجانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور سپاه گفت: برخی‌ها در داخل به دنبال به چالش کشیدن رنگ و بوی تفکر بسیجی هستند.

آوای جنوب؛

سردار امان الله گشتاسبی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ “شکوه ایستادگی” در گچساران به مناسبت هفته بسیج با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار گچساران در طول دوران دفاع مقدس حماسه‌های عظیمی آفریدند.

وی با اشاره به اینکه مردم گچساران در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند و عده‌ای از آن‌ها جان خود را از دست دادند، افزود: هیچ وقت دلاورمردی‌های این شهرستان در دوران دفاع مقدس فراموش نمی‌شود.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور سپاه خاطرنشان کرد: ایثارگری‌های مردم غیور و سلحشور شهرستان گچساران در عملیات‌های مختلف و در گردان امام حسین(ع) در دوران دفاع مقدس هرگز فراموش نمی‌شود.

گشتاسبی با اشاره به صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج، عنوان کرد: اگر هوشیاری و دقت و ژرف‌اندیشی حضرت امام خمینی(ره) نبود، ما امروز با نداشتن بسیج ضربات سختی را باید تحمل می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال این بوده که مردم ما را از نظام جدا کند، گفت: اگر انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس، دوران بازسازی، تحریم‌ها و فتنه‌ها را پشت سر گذاشت به دلیل وجود بسیج و مردم ولایت‌مدار بوده است.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور سپاه تصریح کرد: امروز برکت، عزت و اقتداری که در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده به دلیل حضور مردم در کنار انقلاب اسلامی است.

گشتاسبی با تأکید بر تلاش برای حفظ انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی، دینی و معنوی بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب بی‌نظیری بوده که دیگر کشورهای جهان را به حرکت درآورده است، افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند ارزش‌های الهی انقلاب اسلامی را که استکبار را به لرزه درآورده، از بین ببرد.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور سپاه با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان باید ترویج شود و موج بزند، گفت: امروز حرکت مردم یمن، عراق، سوریه و دیگر کشورها برگرفته از نهضت عاشورایی حضرت امام حسین(ع) است.

گشتاسبی با بیان اینکه با درایت‌های رهبر معظم انقلاب نقشه‌های دشمن خنثی می‌شود، اظهار داشت: همه ما برای حفظ انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان به دنبال فتنه‌های جدید هستند، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در داخل می‌خواهند رنگ و بوی تفکر بسیجی را به چالش بکشانند.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور سپاه به مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان اشاره کرد و افزود: ولایت‌مداری از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان است.

گشتاسبی با بیان اینکه دشمنان به دنبال جدایی بسیج و ملت هستند، گفت: امروز آرامش و امنیتی که در کشور داریم به دلیل وجود بسیجیان و پاسداران است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد فتنه و هرج و مرج در کشور ما است، بیان کرد: همه ما باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان بایستیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president