آوای جنوب

آیت‌الله ملک‌حسینی:

سران احزاب و سیاسیون باید بیدار شوند و تبدیل به ابزاری برای آمریکا و غرب نشوند

۸۱۴۴۴۶۳۰-۶۱۷۰۷۶۲نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹دی برای هیچ گروه، حزب و سازمانی قابل مصادره نیست.

آوای جنوب /دهدشت

آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم ۹دی در جمع مردم دهدشت اظهار داشت: ۹ دی ۸۸ تشییع جنازه فتنه و فتنه‌گران بود از ناحیه کسانی رخ داد که مردمی پاکدل و پاک‌منش و غیور بودند و با این حرکت حماسی توانستند به عمر فتنه پایان دهند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایستادگی مردم در روز ۹دی که مظهر اقتدار ملی بود نشان داد که مردم قهرمانانه و با بصیرت ایستاده‌اند و دیگر اجازه نخواهند داد که حق در لایه‌ای از باطل بماند.

وی به ویژگی‌های این روز اشاره کرد و افزود: ۹ دی روز شناخت حق از باطل است، یعنی در این روز باطل و حق تفکیک می‌شوند.

ملک‌حسینی با اشاره به سخن رهبری که فرمودند سخن از انتخابات نیست سخن از براندازی نظام و دشمنی با خدا، پیامبر، سیدالشهدا و ولایت‌فقیه است و این انتخابات بهانه‌ای بود تا عده‌ای فریب بخورند، ادامه داد: ۹ دی روز بازگشت بسیاری از فریب‌خوردگان به قلب مردم بود و حرکتی جمعی، ملی و شیعی بود.

این مسئول با بیان اینکه ۹دی برای هیچ گرو، حزب و سازمانی قابل مصادره نیست، عنوان کرد: ۹ دی روزی که مردم نه به فرمان بلکه به عشق رهبر آمدند و بصیرتی که رهبری داده بود تبدیل به انرژی آزاد شده و به فریاد بر علیه فتنه‌گران تبدیل شد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باید لحظه به لحظه برای ۹ دی برنامه ریزی کرد چرا تا این انقلاب هست، دشمن دائمی و فتنه وجود دارد و باید دنبال بصیرتی نو بود و دشمن وقتی حرکت خود را ناکارآمد دید برای آینده نظام برنامه دیگری می‌ریزد.

وی تصریح کرد: سران احزاب و سیاسیون باید بیدار شوند و تبدیل به ابزاری برای آمریکا و غرب نشوند و به سادگی فریب نخورند.

ملک‌حسینی گفت: بصیرت منحصر به بصیرت سیاسی نیست بلکه نیازمند بصیرت اعتقادی، بصیرت اجتماعی و اخلاقی و بصیرت فرهنگی هستیم.

این مسئول فتنه اعتقادی را خطرناک‌تر از فتنه سیاسی دانست، خاطرنشان کرد: امروز وقتی دشمن نمی‌تواند از حوزه‌های مختلف به ایران حمله کند به پشت‌بام‌ها آمده و اعتقادات جوانان ما را با ابزارهای مانند ماهواره به نشانه رفته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president