کد خبر : 7138
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 9:39

سبد حمایتی غذایی در بین نیازمندان گچساران توزیع می‌شود

سبد حمایتی غذایی در بین نیازمندان گچساران توزیع می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: سبد حمایتی غذایی در قالب طرح فرشتگان رحمت در بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود. آوای جنوب؛ علی فتحی در گچساران، اظهار داشت: کمک به برطرف کردن‌ نیازهای مادی و معیشتی اقشار ضعیف و نیازمند در گچساران از طرح‌هایی بوده که جمعیت هلال احمر این شهرستان در طول سال

فتحیرئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: سبد حمایتی غذایی در قالب طرح فرشتگان رحمت در بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

آوای جنوب؛

علی فتحی در گچساران، اظهار داشت: کمک به برطرف کردن‌ نیازهای مادی و معیشتی اقشار ضعیف و نیازمند در گچساران از طرح‌هایی بوده که جمعیت هلال احمر این شهرستان در طول سال آن را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت جهت کمک به نیازمندان و مستمندان، گفت: این طرح با هدف برطرف شدن نیازهای مادی و معیشتی مستمندان و نیازمندان در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: در قالب طرح فرشتگان رحمت یک هزار و ۵۰۰ سبد حمایتی غذایی در بین نیازمندان و اقشار ضعیف در این شهرستان توزیع می‌شود.

فتحی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰۰ سبد حمایتی غذایی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: این تعداد سبد حمایتی از سوی یک خیر گچسارانی در بین مستمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ سبد حمایتی غذایی دیگر به زودی توزیع می‌شود، عنوان کرد: این سبدهای حمایتی شامل روغن، برنج، رب گوجه و ماکارونی و سایر مواد غذایی بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران بیان کرد: تهیه این سبدهای حمایتی غذایی با کمک و مشارکت خیران شهرستان گچساران بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.