کد خبر : 52760
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 23:44

ساماندهی میوه فروشان سیار در دستور کار شهرداری دوگنبدان

ساماندهی میوه فروشان سیار در دستور کار شهرداری دوگنبدان

آوای جنوب شهردار دوگنبدان گفت: مکان هایی در سطح شهر جهت ساماندهی در نظر گرفته شده تا به صورت منظم و قانونمند مشغول به کار شده و از ترافیک و خطرات احتمالی جلوگیری شود. به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب جلسه ساماندهی میوه فروشان سیار سطح شهر با حضور نمایندگان میوه فروشان و شهردار دوگنبدان

آوای جنوب

شهردار دوگنبدان گفت: مکان هایی در سطح شهر جهت ساماندهی در نظر گرفته شده تا به صورت منظم و قانونمند مشغول به کار شده و از ترافیک و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب جلسه ساماندهی میوه فروشان سیار سطح شهر با حضور نمایندگان میوه فروشان و شهردار دوگنبدان برگزار گردید.
شهردار با اعلام خبر ساماندهی این میوه فروشان طی روزهای آینده گفت: برای ساماندهی میوه فروشان سیار راه‌اندازی بازارچه ای را در دستور کار داریم.
وی با اشاره به موضوع بیکاری و امرار معاش میوه فروشان سیار، خاطرنشان کرد:مدیریت شهری هرگز دنبال بریدن نان و منبع درآمدی وانت‌های میوه فروش و دست‌فروشان نیست، هدف ما اجرای طرح‌های کارشناسی شده برای مدیریت و ساماندهی وضعیت وانت‌بارها و دست‌فروشان و خدمات دهی بهینه به شهروندان است.
دکتر رضا قشقایی تصریح کرد: مکان هایی در سطح شهر جهت ساماندهی این افراد در نظر گرفته شده تا به صورت منظم و قانونمند مشغول به کار شده و از ترافیک و خطرات احتمالی جلوگیری شود.
در حال حاضر فعالیت میوه فروشان سیار در سطح شهر به صورت پراکنده باعث مشکلاتی از جمله ،اعتراضات مغازه داران ، ایجاد ترافیک، آشفتگی بصری و تردد شهروندان شده است که شهرداری اقدام به جمع آوری آنها در بلوارهای اصلی نموده است
شایان ذکر است در این جلسه مقرر گردید بصورت موقت و تا مشخص شدن وضعیت جایگاه ساماندهی میوه فروشان دستفروش در ساعت‌ و بازه زمانی ۷ صبح تا ۱۷ عصر و بدون اشغال نمودن معابر در مکان های قبلی خود اقدام به فروش میوه نموده و بعد از آن به مکان جدید نقل مکان نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.