کد خبر : 42794
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 بهمن 1398 - 19:47

زینل زاده در آبشیرین: ما اصلا نگاهمان اینگونه نیست که می گویند فقط فلان فرد نباشد/امروز پدران ما در مقابل خانواده شرمنده هستند/زنان شبها لباس مردانه می پوشند و پلاستیک جمع می کنند/همه من را به صداقتم می شناسند

زینل زاده در آبشیرین: ما اصلا نگاهمان اینگونه نیست که می گویند فقط فلان فرد نباشد/امروز پدران ما در مقابل خانواده شرمنده هستند/زنان شبها لباس مردانه می پوشند و پلاستیک جمع می کنند/همه من را به صداقتم می شناسند

آوای جنوب: به گزارش آوای جنوب اردلان زینل زاده کاندیدای یازدهمین دورده انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه گچساران و اشت در جمع  اهالی روستای آبشیرین و بی بی جان آباد با تسلیت شهادت ایام فاطمیه گفت : آن بانوی بزرگوار الگویی بزرگ برای همه مادران بوده است. وی ادامه داد: همان طور که با

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب اردلان زینل زاده کاندیدای یازدهمین دورده انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه گچساران و اشت در جمع  اهالی روستای آبشیرین و بی بی جان آباد با تسلیت شهادت ایام فاطمیه گفت : آن بانوی بزرگوار الگویی بزرگ برای همه مادران بوده است.
وی ادامه داد: همان طور که با تغییر فصل احساس می کنید دما و خلق و خوی افراد تغییر پیدا کند نتخابات یک فصل جدید در زندگی ما است و این به مانند تغییر فصل در زندگی است.

زینل زاده افزود: اگر انتخابات با شناخت باشد این می شود یک فصل جدید اما اگر انتخابات با شناخت نباشد و همان افراد باشند هیچ تغییری را نخواهیم داشت و حاصل کارش می شود همین وضعیت موجود با همان رویکردی قبلی و ما شاهد تغییر نخواهیم بود و این عدم تغییر را در سنوات متعدد و ادوار گذشته محسوس بود.

وی تصریح کرد: مردم امروز آمده اند بدانند زینل زاده کیست و برای چه آمده است و آیا حرف جدیدی دارد و اعتقاد داریم مردم به دنبال شعارگرایی نباشند بلکه در عمل مشاهده کنند و آیا زینل زاده می تواند تغییری به وجود آورد و آیا عملگرا است.

زینل زاده ابراز کرد: امروز مردم ما نیاز به افراد عملگرا دارند و از تبعیض بیزار هستند و امروز  این تبعیض در معیشت و اقتصاد مردم  در زندگی روزمره خود احساس می‌کنند.

این کاندیدای دور یازدهم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما آمده ایم بدون از اینکه بخواهیم فشاری بر کسی وارد کنیم و همگان می‌دانند در آبشیرین اقوام مختلفی به خصوص ایل قشقایی در این روستا زندگی می کنند اما اقوام دیگری مانند لر، بختیاری و بهبهانی هستند کسانی که در این روستا زندگی می کنند.زندگی می کنند و در نگاه ما همه شهروند گچساران هستند و این کلام ما فقط حرف و شعار نیست.

زینل زداده ادامه داد: مردمان اما امروز خسته شده اند که اینکه زینل زاده و امثال زینل زاده نزدیک انتخابات سخنرانی می‌کنند و برای همه سخنرانی می‌کنند اما بعد انتخابات روند تغییر می کند و دردانه ها بر سرکار می روند و مردم ما امروز تشنه عدالت هستند.

وی با عرض تسلیت شهادت سردار رشید اسلامی و ایرانی سردار سلیمانی گفت: رهبری در مراسم بزرگداشت این سردار بزرگ علت حضور پررنگ و پر معنای مردم را به دو عامل بستگی دارد اشاره و عنوان کرد: رهبری در  مراسم بزرگداشت این شهید والامقام  بیان نکردند که سردار سلیمانی عامل وحدت بین ایران و عراق است.

وی ادامه داد: رهبری بیان نداشتند که سردار سلیمانی داعش را سرنگون و نابود کرد بلکه عنوان داشتند که راز و رمزی که مردمان ما حضور پررنگ  در این مراسم داشتند یک صداقت و دوم عدالت  این شهید والامقام بود.

این کاندیدا با بیان اینکه بدانید هر آنچه را که می خواهید انجام دهید صداقت و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهید، ابراز کرد: این به آن معنا است که ما هر کاری بخواهیم انجام دهیم باید صداقت و عدالت داشته باشیم.

زینل زاده  با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی و انقلابی در اوج عزت و اقتدار است، گفت: ما امروز در گچساران قبل از اینکه نیاز به فرودگاه داشته باشیم و حتی جاده و منازل ترمیم شود نیاز به معیشت داریم.

وی ادامه داد: معیشت ما  حتی حقوق بگیران در حال حاضر کفاف زندگی را نمی دهد و این تفاوت ها احساس می شود.

زینل زاده ابراز کرد: امروز بانوان قدرت خرید را ندارند و نمی توانند یک خرید در بازار داشته باشند و پدر خانواده در مقابل خانواده شرمنده است.

این کاندیدای محلس شورای اسلامی اظهار کرد: وضعیت معیشت ما و سفره ها ی خالی از مشکلات اولیه ما است و در حال حاضر مشکل ما اشتغال نیست و اعتقاد ما بر این است که می توان این مهم را به سرانجام رساند.

زینل زاده اظهار کرد: من ۲۰ سال قبل  در این روستا تدریس کرده ام اما امروز سفره های مردم هر روز کوچکتر می شود.

وی ادامه داد: امروز مشکل اصلی ما مشکل معیشتی است و اعتقاد داریم می شود این مهم را به سرانجام رساند و ما آمده ایم اینجا و تمامی روستاهایی که رفتیم بگوییم می شود با کنار هم بودن از این شرایط عبور کرد.

زینل زاده با اشاره به اینکه  ما اعتقاد داریم در تعریف پروژه ها باید نگرش جدیدی صورت بگیرد، تصریح کرد: شما فکر می کنید پتروشیمی گچساران چقدر درد مردم را درمان می تواند درمان کند.

وی ادامه داد: واقعیت این است که مشکل مردم در طول این سنوات حل نشده است و این را مردم به خوبی مشاهده می‌کنند و مردم خود می بینند که سفره آنها روز به روز کوچکتر می شود.

این کاندیدا اظهار کرد: یکی از مسایل که ما احساس می‌شود  که در امور اجرایی ما  تعریف نشده است، است رفع مشکل معیشت است که در هیچ پروژه  اجرایی صحبت از معیشت نیست  و ما فکر می کنیم به جای تعریف پروژه های بزرگ که دردی را دوا نمی کند از جمله پتروشیمی که چقدر در اشتغال اثر گذار است دردی را دوا نمی کند.

زینل زاده ادامه داد: امروز کارخانه لاستیک سازی ، سیمان و پتروشیمی  و آوردن ریل قطار مشکل ما را حل نمی‌کند .

وی ادامه داد: ما با کسی مشکلی نداریم ما با افکار مندرس و بیهوده مشکل داریم.

زینل زاده با بیان اینکه قطعا گام اساسی در حل مسائل و مشکلات نیاز به افکار نو دارد، افزود:  من به هیچ شخصی اهانت و توهین نخواهم کرد چرا که ما رقیب و دوست هستیم،
اما واقعیت آن است  که این نگاه ها که در ادوار گذشته بوده  و هیچ مشکلی را رفع نکرده است و این را احساس کرده ایم.

وی ادامه  داد: رهبری تاکید دارد که نگاه مدیران اقتصادی، وزرا نگاه به داخل باشد و ما نباید منتظر بیگانگان باشیم افزود: گام اساسی در دولت های مختلف که رهبری تاکید دارند در زمان مدیریت من احساس نشد اما ما معتقد هستیم با پتانسیل داخلی می توان کاری کرد.

این کاندیدا  با بیان اینکه ما اعتقادمان بر این است با پتانسیل های داخلی می شود کار انجام داد، افزود: با راه اندازی پتروشیمی نه تنها که نیرو از گچساران و باشت جذب نمی شوند بلکه بیش از۳۰۰ نفر اخراج می شوند و نیروهای های متخصص جذب خواهند شد.

وی ادامه داد: به جای  تعریف پروژه های بزرگ که نمی توانند مشکلات ما مرتفع کنند اگر در پروژه های خرد تعریف شود بهتر کارایی دارد واین پولی که هزینه می شود پول ملت است و اعتقاد داریم بجای اینکه این پول در پروژه های بزرگ انجام شود می شود در کارهای کوچک هزینه شود.

وی با اشاره به خانه های قدیمی در حوزه ابشیرین گفت:  من دیده ام در زیر همین سقف ها چه زنان هنرمندی وجود داشته است و امروز در چین در خانه هایشان مشغول قالیبافی هستند  و به نام قالی ایرانی به فروش می رسد اما در اینجا تعطیل شده است.

زینل زاده ادامه داد: ما می توانیم با ایجاد کارگاه های کوچک از این وضعیت فشل عبور کنیم و امروز متاسفیم که بگوییم بانوان ما شب ها لباس مردانه می پوشد و در خیابان‌های شهر لاستیک جمع می‌کنند.

این کاندیدای دور یازدهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران ما از وکیل ، استاندار، شهردار و فرماندار اینها را ببینند.

وی ادامه داد: آن کارخانه دار نیازی به ما ندارد به هیچ کاندیدا و وکیل نیاز ندارد  و این مسوولان هستند که خود را به افراد متمکن می چسبانند.

زینل زاده ابراز کرد: ما در طول ادواری که خدمت کرده ایم خودمان را به خیلی ها وصل نکرده ایم و امروز بدانید در آینده از نگاه ما شما مردم هستید و قطعا در تقسیم اعتبارات و پروژه ها نیازهایی که موجب برطرف شدن مشکل شما شود در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی افزود: خود مردم آبشیرین بهترین تصمیم گیرنده هستند و خودشان بهتر از وکیل و استاندار می دانند که نیازهایشان چیست، علی رغم اینکه خیلی در ادوار گذشته زحمات کشیده‌اند اما امروز این وضعیت نشان دهنده آن است که در ادوار گذشته چگونه تصمیم گرفته شد.

زینل زاده ابراز کرد: قطعا در تعریف پروژه ها ، پروژه‌هایی تعریف خواهد شد که نیاز شما مردم است یعنی اولویت بندی با مردم است و مردم بهتر می دانند که نیاز به چه چیزی دارند و نه وکیل، نه استاندار و نه فرماندار نباید جای مردم تصمیم بگیرند و تصمیم سازی با مردم است و اگر اینگونه ایجاد شود پول بیت المال هدر نخواهد رفت.

این کاندیدا ادامه داد: اینکه ما می گوییم مردم ناامید هستند اینکه هیچ مسوولیتی نمی تواند به یکباره مشکلات را رفع کنند و تبعیض موجب ناراحتی مردم شده است درست است.

وی افزد: یک مسوول باید نگاه عادلانه داشته باشد نه اینکه تنها نگاه به خانواده و بستگان باشد.

زینل زاده  با بیان اینکه ما در شهرداری نگاه عادلانه داشتیم و امکان ندارد نیرویی در شهرداری بگوید که زینل زاده نگاه قومیت گرایی دارد، بیان کرد: در طول دوران خدمتم اینگونه بوده ام و با دوری از نگاه سیاسی و قومی و جریانی اعتقادم بر شایسته سالاری بوده است.

این کاندیدا ادامه داد: امروز پست نبایستی محبت باشد بلکه باید پست  با زحمت دست بیاید  و اگر مدیران امروز پست را محبت دیدند بدانید که یک جای کار اشتباه است و اگر در جایی مشاهده کردید پست با زحمت است بدانید که کار درست است.

زینل زاده ادامه داد: من به قشقایی ها لطف نکرده ام بلکه این پست با زحمت به دست آمد.

وی عنوان کرد: اگر قشقایی در دوران من کنارم بودند هیچ منتی نبوده است چرا که واقعا صداقت داشته اند و پای زحمت و کار و تلاش بوده اند.

این کاندیدا ابراز کرد: ما اصلا نگاهمان این نیست که می گویند فقط فلان فرد نباشد و نگاه ما مشکل با فرد نیست و ما نوع نگاه آنها را دیده ایم و حضورشان در ادوار گذشته چیزی را زندگی مردم نشان نمی دهد.

زینل زاده با بیان اینکه باید این لابی ها کنار برود تا بشود مشکل را حل کرد، افزود: هدف ما از آمدن در عرصه انتخابات  برعکس کسانی که می گویند ما در انتخابات حضور داریم تا فلان کس نباشد این گونه نیست.

این کاندیدا ادامه داد: ما نگاه این افراد را می بیینیم که در ادوار گذشته چه  تحولی در زندگی مردم به وجود می‌آوردند.

زینل زاده اظهار کرد: شعار داده می شود که عملگرایی کم است لابی گری بین مجلس و دولت نباید باشد و این امکان با نگاه شما مردم به وجود خواهد آمد و ما این نکته را در شهرداری به وجود آوردیم.

وی ادامه داد: ما در شهرداری سعی کردیم که این گونه حرکت کنیم و شما مردمان بدانید و حمایت کنید و توفیق امکان پذیر است و پس از توفیق این عبور را حس خواهید کرد.

زینل زاده تصریح کرد: با راهبردهایی که مقام معظم رهبری داشتند اگر چند گام برداشته می شد احساس می شد و ماا به شما قول می دهیم و در دیگر نقاط بیان کرده ایم که اعتماد کنید و پشیمان نخواهید شد.

این کاندیدا ادامه داد: من در هیچ جا به اشخاص قول شغل نداده ام بلکه شغل حق شما است و مشکل اصلی در حال حاضر تنها معیشت است.

زینل زاده ادامه داد: امروز خیلی ها هستند اگر شغل و پستی در نظام جمهوری است باید در جیب این افراد سرازیر شود و در زمان انتخابات از آن استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: زینل زاده اگر هنری داشته باشد باید دیدگاه جدیدی داشته باشد و باید عبور دهد این شرایطی که اقتصاد همه را فلج کرده است.

زینل زاده افزود: من با صداقت آمده ام و به هیچ کس وعده و وعید نداده ایم چرا که با صداقت با افراد صحبت می کنیم.

وی بیان کرد: شما مردمان چه انتخاب کنید چه انتخاب نکنید اگر زینل زاده به مجلس راه پیدا کند رای شما هیچ تاثیری در توزیع اعتبارات نخواهد داشت و این نگاه غلطی است که اگر فلانی رای نداد پس سهمی نخواهد داشت.

زینل زاده ادامه داد: یک واژه ای است که می گویند کاکاگری را ثابت کنید این چه حرفی است که بیان می شود ما آمده ایم که این نگاه را برداریم و ما مخالف این نوع فکر هستیم و همه شما محترم هستید چه رای بدهید و چه رای ندهید این نگاه کلان ما است.

وی ادامه داد: کاکاگری در انتخابات معنا ندارد .ما صادق هستیم و صداقت سرلوحه کار ما است قول شخصی نداده ام اما تغییر و تحول از این معیشت نکبت بار را تغییر خواهم داد.

زینل زاده خاطرنشان کرد:  نگاه ما به بانوان در اقتصاد و در کلان متفاوت است این گونه نشست در آب شیرین وجود نداشته و ما این نوع نشست را عبور از وضع فعلی می دانیم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.