آوای جنوب

زنده باد مخالف مُرده من!!

زنده-باد-مخالف-منگردش روزگار به سفیر اسبق ایران نشان داد، قبری که بالای سر آن سالها گریه می کرده چیزی جز منفعت طلبی و قدرت گرایی درونش یافت نمی شود و این قدرت طلبی حتی به صادق خرازی که سال ها تمام تلاش خود را برای دفاع همه جانبه از همه اقدامات درست و نادرست دولت اصلاحات و سازندگی صرف کرد، رحم نمی کند.

خرازی

آوای جنوب؛ مهدی قویدل:

 صادق خرازی زمانی که گفت:«برای زدودن احمدی نژادیسم تلاش می کنیم ولو خون بخواهد» و همان هنگام تبدیل به عزیز دل اصلاح طلبان شد و تیترهای اصلی روزنامه های زنجیره ای اصلاحات را به تسخیر در آورده بود، فکرش را هم نمی کرد که به یکباره مغضوب رسانه ها و شبه روشنفکرهای همین جریان قرار بگیرد. آقای خرازی که چند وقتی است خود و تیمش را برای مبارزه طوفانی با انحرافات احمدی نژاد و احمدی نژادی ها آماده کرده است، بهتر است ابتدا نظری به تفکرات مسموم خود داشته باشد و نگاهی هم به کج روی ها و پوسیدگی های هم حزبی های خود بیاندازد که بارها افراد شاخص و معتبر را به برای رسیدن به امیال خود به زیر کشیده اند و در مواقعی مانند فتنه ۸۸ مملکت را چندین ماه به تشنج و نا آرامی کشاندند.
گردش روزگار به سفیر اسبق ایران در سازمان ملل نشان داد، قبری که بالای سر آن سالها گریه می کرده چیزی جز منفعت طلبی و قدرت گرایی درونش یافت نمی شود و این قدرت طلبی حتی به صادق خرازی که سال ها تمام تلاش خود را برای دفاع همه جانبه از همه اقدامات درست و نادرست دولت اصلاحات و سازندگی صرف کرد، رحم نمی کند و فقط کافی است به میل این جماعت عمل نکنی و حرفی برخلاف موج پرغوغا و هیاهوی این جریان بگویی تا هجمه ها علیه شما آغاز شود و از گردونه اقتدارگرایشان محوتان کنند. کسانی که سال هاست شعار «زنده باد مخاف من» سر می دهند ولی این جمله فقط همان شعار باقی مانده است والّا در گفته ها و عملکردشان این شعار عملی شده است: «زنده باد مخالف مُرده من » !!
«گویی برای رفیقان دیروز، تازه واردی بودیم که باید با نشانی رسانه های رقیب پی به منزلگه ما ببرند. حساب های کهنه را با حسادت های تازه در آمیختند و شما را به خاطر کار ناکرده و نیت ناداشته نواختند.» این قسمت بخشی از استعفا نامه خرازی از ریاست ندا می باشد که با آه و ناله جانسوزی آن را در مذمت دوستان بی وفای خود نگاشته است که اشک از چشمان حقیقت طلبان عالم هستی روان می سازد!! به قول شاعر: شغال بیشه مازندران را، نگیرد جز سگ مازندرانی !
از صادق زیباکلام، روشنفکر مدعی جریان اصلاحات گرفته که بیان داشته :«خرازی شبیه احمدی نژاد شده و برایش متاسفم» تا محمدعلی ابطحی، مشاور رئیس دولت اصلاحات که خرازی را “اصلاح طلب بدلی” لقب داده و سخنان وی را شیرین و متناقض دانسته و گفته «از این شیرین زدن ها قبلا هم در گفته هایشان بود.» عبدالله رمضان زاده ،سخنگوی هیات دولت اصلاحات هم در سخنان کنایه آمیزی خطاب به صادق خرازی نوشته بود «لیست دیپلمات های قاچاقچی نسخ خطی کتاب های قدیمی در جیب کیست؟؟» و به این ترتیب مدعی قاچاق نسخ خطی توسط خرازی در هنگام حضور بر مسند سفارت ایران در فرانسه در زمان دولت اصلاحات شده است. به همه این موارد روزنامه ها و سایت ها و خبرگزاری های متعلق به جریان اصلاحات را هم اضافه کنید که در این مدت کوتاه به خوبی ازخجالت خرازی درآمدند.
بالاخره باید منتظر شد و نظاره کرد که آیا صادق خرزای، ادعای خود را اثبات خواهد کرد و لیست اصلاح طلبانی را که به دشمن گرا می دادند را افشا می کند و یا ادعایش در همان مرحله باقی می ماند و به فراموشی سپرده می شود؟

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president