کد خبر : 50347
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 3:29

زمان برگزاری مصاحبه تخصصی و نتایج آزمون استخدامی «گچساران» اعلام شد

زمان برگزاری مصاحبه تخصصی و نتایج آزمون استخدامی «گچساران» اعلام شد

آوای جنوب ? «ابوالفضل عزیزی» با بیان اینکه در آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران حدود ۱۰ هزار داوطلب ثبت نام کردند، گفت: بعد از برگزاری این آزمون‌ در مرحله اول، برگزیدگان سه برابر ظرفیت برای مصاحبه تخصصی و رفتاری ماه جاری دعوت خواهند شد. ? مدیر منابع انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اعلام اینکه

آوای جنوب

? «ابوالفضل عزیزی» با بیان اینکه در آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران حدود ۱۰ هزار داوطلب ثبت نام کردند، گفت: بعد از برگزاری این آزمون‌ در مرحله اول، برگزیدگان سه برابر ظرفیت برای مصاحبه تخصصی و رفتاری ماه جاری دعوت خواهند شد.

? مدیر منابع انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اعلام اینکه این آزمون روزهای پنجشنه و جمعه صبح و بعدازظهر همزمان در پنج شهر گچساران، یاسوج، تهران، شیراز و اهواز با حضور ناظرین آزمون از دانشگاه امیرکبیر، مجریان محلی، پتروشیمی گچساران، ره‌آوران فنون و نظارت ستاد هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، افزود: تعداد ۲۲۲ نفر پس از انجام آزمون کتبی و مصاحبه پذیرفته‌شدگان این مرحله برای ۱۶ گروه شغلی در این مجتمع پتروشیمی استخدام می‌شوند.

? به گفته این مقام مسئول، پس از مصاحبه تخصصی و رفتاری قبول‌شدگان برای شروع کارآموزی و کارورزی از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی معرفی خواهند شد.

? به گزارش آوای جنوب پتروشیمی گچساران با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن اتیلن، سال آینده درحالی به بهره‌برداری می‌رسد که آزمون استخدامی این شرکت پتروشیمی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.