آوای جنوب

ریحان محمدپور: نیاز امروز منطقه آرامش و امید به مردم است/هیچ گاه بر علیه هیچ کاندیدایی قلم نزده ام/مردم از بازی های سیاسی به ستوه آمده اند

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب ریحان محمدپور ده بزرگ در جمع هوادارن خود اظهار کرد : آن چیزی که نیاز امروز منطقه ما می باشد آرامش است .

وی ادامه داد: مردم منطقه از بازی های سیاسی به ستوه آمده اند و ما باید کمک کنیم تا منطقه از این وضعیت خارج شود.
ریحان محمدپور تصریح کرد: با نگاهی به آمار بیکاری و طلاق و معیشت مردم در گچساران و باشت باید بدانیم راه برون رفت از این مشکلات وحدت و همدلی همه نیروها در کنار یکدیگر است .
این کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای گچساران و باشت افزود: به عنوان خادم و فرزند این مردم دست کوچک و بزرگ را به گرمی میفشارم و بوسه میزنم تا در کنار هم به فکر فردایی بهتر برای دیارمان باشیم .
وی تاکید کرد: این تضمین را به مردم گچساران و باشت و سایر طوایف که در این شهرستان ها هستند می دهم من در صورت پیروزی نماینده همه مردم خواهم بود نه یک گروه و طایفه .
ریحان محمدپور تاکید کرد: تیم های مشاوره ما به منطقه آمده اند و پتانسیل منطقه برای ورود سرمایه گذاری شناسایی شده است و این نوید را به مردم گچساران و باشت می دهم با کمک آنها سرمایه‌گذاران بسیاری از سراسر کشور به منطقه خواهند آمد .
وی در خصوص رد صلاحیت های کاندیداهای انتخاباتی بیان کرد : هیچ گاه در مسیری که شروع کرده ام لحظه ای به این فکر نکردم که بر علیه فردی بخواهم قلمی بزنم چرا که همه این عزیزان از بستگان و دوستان من هستند.

جمعی از خانواده های طوایف گشین و تلمویزی با دعوت از ریحان محمدپور حمایتشان از این کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم را اعلام داشتند.

این نشست به میزبانی آقای طوفانی اسدی و داوود نجاتی برگزار شد.

در روستای تلمویزی و جلیل آقایان علی اقا نظری خانواده بزرگ نظری کریم نظریان هادی وبرادران ،رمضان وکیامرث نظریان اعلام حمایت کردند.

همچنین خانواده حاج امرالله فرهمندیان برادران و فرزندان از محمدپور اعلام حمابت کردند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president