آوای جنوب

ریحان محمدپور: جای تأسف است در چنین شرایط اقتصادی شاهد دعواهای زرگری آقایان در منطقه هستیم

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب ریحان محمدپور ده بزرگ گفت: جای تأسف دارد در اصفهان و تبریز و دیگر نقاط پیشرفته کشور همه بزرگان سیاسی اش به فکر پیشرفت و آینده شهر هستند بعد ما به دنبال شعله ور کردن آتش اختلافات .

وی ادامه داد: تا زمانی که به این رشد و بالندگی و تکامل نرسیم هرگز نباید به دنبال پیشرفت جامعه باشیم.
ریحان محمدپور ده بزرگ تصریح کرد: امروز مردم از این بازی های زرگری خسته شده اند چرا که نگاه می کنند که جایی در استخدام ها و دیگر امتیازات ندارند و ما نباید نگاهمان به مردم استفاده ابزاری باشد .

این کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای مجلس با تقدیر و تشکر از زحمات فرماندار گچساران برای اجرای عدالت در هییت اجرایی خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که برگزار کنندگان انتخابات نیز در انتخاب هییت اجرایی نیز از آقایان تبعیت می کنند و ناعادلانه تصمیم گیری کرده اند و با اینکه حقیر شش نفر از برادران قشقایی را نیز معرفی کرده بودم حتی یک نیروی ما در هییت اجرایی انتخابات وجود ندارد .

وی بیان کرد: مردم خود شاهد چنین تبعیضی هستند و بی تردید مردم پاسخ آنها را در انتخابشان خواهند داد و انتظار آن بود متولیان برگزار کننده انتخابات هییت اجرایی را عادلانه تقسیم می کردند .
محمدپور در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید تصریح کرد: مردم از اینگونه دعواهای زرگری خسته شده اند و در چنین شرایط اقتصادی بهتر آن است به دنبال ایجاد آرامش در جامعه باشیم .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president