آوای جنوب

ریحان محمدپور: برنامه ای برای آینده گچساران و باشت وجود ندارد/آنچه شاهد هستیم تقسیم صندلی مدیران برای آینده است

به گزارش آوای جنوب از گچساران ریحان محمدپور ده بزرگ که از او به عنوان یکی از کاندیداهای میان دوره ای حوزه گچساران و باشت یاد می شود در صفحه شخصی خود نوشته است؛ نامش را بام نفت گذاشته اند اما در گوشه گوشه اش هزاران درد درمان نشده دارد.

 

این روزها که بیشتر پای صحبت های مردم منطقه گچساران و باشت می نشینم از خود سوال می کنم آیا من هم باید برای پیروزی در انتخابات شعار بدهم و با احساسات پاک مردم بازی کنم.
هر چه با خود کلنجار می روم نمی توانم با شعارها و حرکت های پوپولیستی با مردمی که با هزاران مشکل دست و پنجه نرم می کنند بازی کنم.
جاده خوب است؛ پتروشیمی خوب است؛ پالایشگاه خوب است اما وقتی می توان امید داشت که تبعیض و بی عدالتی را ریشه کن کنیم.
آنچه این روزها به خوبی مشهود است بی عدالتی در گچساران و باشت است نه چیز دیگری چرا که مردم پذیرفته اند مشکلات و بیکاری وجود دارد اما از خود سوال می کنند نورچشمی ها چگونه شکل گرفته اند. این چه تفکر غلط و اشتباهی است که اگر جریانی و یا قومیتی بر روی کار آمد باید تبر در دست بگیرد و هدف تنها برداشتن و جابجا کردن ها باشد.
چرا نباید کانون شایستگان و نخبگانی وجود داشته باشد آن هم نه در حرف بلکه در عمل و از دل آن بتوان آینده را رقم زد. متاسفم که بگویم برنامه ای برای آینده وجود ندارد و آنچه شاهد آن هستیم تقسیم کردن صندلی های مدیریتی بعد از انتخابات است و چنین تفکری محکوم به شکست است. برنامه ریزی خاصی برای آینده وجود ندارد و متاسفانه هر کدام سعی بر آن دارند تا به دیگری بقبولانند که کارنامه من از شما بهتر بوده است و حال باید سوال کرد این چه کارنامه درخشانی است که هنوز در اوج محرومیت به سر می بریم؛ آیا چنین وضعیتی با این همه دختر و پسر جوان بیکار در گچساران و باشت جای افتخار دارد. به امید خدا و با کمک شما مردم خوب گچساران و باشت در راستای اجرایی کردن گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری با کمک هم می توانیم اتفاقات مهمی را رقم بزنیم.
به امید فردایی بهتر نیاز به یاری و همیاری شما دارم. فرزند کوچک شما ریحان محمدپور ده بزرگ

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president