آوای جنوب

روز پُرکار فرماندار گچساران/ از حضور در جاده کمربندی تا بررسی مشکلات روستاهای گچساران

آوای جنوب،علی مراد کاظم پور 

فرماندار گچساران با اشاره به مصوبه ستاد کرونا و منع تردد خودروهای غیربومی گفت: برای تکمیل جاده کمربندی گچساران با کسی تعارف نداریم و این پروژه در روزهای آینده باید به اتمام برسد.

روز پرکار فرماندار گچساران/ از حضور در جاده کمربندی تا بررسی مشکلات روستاهای گچساران

به گزارش  آوای جنوب از گچساران،با توجه به شیوع پیک چهارم کرونا و تغییر وضعیت برخی از شهرستان‌ها از حالت زرد به نارنجی برای جلوگیری از شیوع و گسترش این ویروس مصوباتی همچون منع تردد خودروها از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح به تصویب رسید.


 اعمال محدودیت تردد شبانه  و منع ورود خودرها به سایر استان‌ها  از روز گذشته در برخی از شهرستان آغاز شد و امروز هم  در نشست ستاد مقابله شهرستان محدودیت تردد شبانه و منع ورود خودروها از استان خوزستان به شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد.

 در این باره شهردار  دوگنبدان در ستاد مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: برای کنترل تردد خودروها در ساعات شبانه ۱۲ دوربین پایش تصویری و ثبت تخلف در سطح شهر دوگنبدان فعال است.

ظفری با بیان اینکه دوربین های ثبت تخلف شهرداری دوگنبدان  پلاک خوان هستند و می‌توان با استقرار راهور خودروهای متخلف را ثبت کنند،اذعان کرد: اعمال محدودیت منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح از امروز در شهر دوگنبدان اعمال می شود.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ورود خودروهای به درون شهر باید جاده کمربندی گچساران تکمیل و به بهره‌برداری رسد  تا خودروهای غیربومی برای تردد دیگر نیازی به عبور از سطح شهر نداشته  باشند.

 ظفری عنوان کرد: سالهای  زیادی می‌گذرد اما هنوز جاده کمربندی گچساران تکمیل و به بهره‌برداری نرسیده است، عنوان کرد: ما باید اول شرایط را فراهم کنیم وقتی هنوز کمربندی آماده نیست چگونه می‌توانیم بنر بزنیم و ورودی و خروجی را کنترل کنیم.

 شهردار دوگنبدان  با اشاره به اینکه در حدود ۲۵ راه وجود دارد و در سال گذشته ظرف ۲ شبانه روز کار جاده کمربندی را انجام دادیم، تصریح کرد: سه نقطه اتصال هنوز به اتمام نرسیده و بیس ریزی شده است و نیاز به آسفالت دارد.

 امروز در ستاد مقابله با بیماری کرون و انتقاد شهرداری از روند جاده کمربندی گچساران، علیرضا اتابک به جهت بررسی عازم جاده کمربندی شد.

فرماندار گچساران در این خصوص اظهار کرد: با توجه به تصویب منع تردد خودروهای غیربومی به سطح شهرستان گچساران تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این محور در دستور کار قرار گفت.

 وی ادامه داد: پروژه احداث و تعریض جاده کمربندی گچساران به طول ۷ کیلومتر از  ابتدای جاده آب‌شیرین  شروع  و به تقاطع بهشت‌زهرا  خاتمه می‌یابد که  احداث فاز دوم  این مسیر به دلایلی از سال ۱۳۹۱ تاکنون راکد مانده بود.

 اتابک اذعان کرد:  فاز اول  پروژه بهسازی و تعریض جاده کمربندی به طول ۴.۵ کیلومتربه بهره برداری رسیده است و در ححال حاضر ۲.۵ کیلومتر دیگر در دست اجرا  است.

وی ادامه داد: با کسی در این باره تعارف نداریم و این پروژه در روزهای آینده باید به اتمام برسد.

اتابک در این بازدید با تماس با مدیران کل در استان پیگیر این مهم شد.

 فرماندار گچساران اظهار کرد: جاده کمربندی گچساران تا فردا قیرپاشی خواهد شد و اگر قرار باشد راه‌های ورودی به شهرستان بسته شود باید اولویت تکمیل و بهره‌برداری از جاده کمربندی باشد.

 وی پس از بازدید از محور کمربندی گچساران به همراه شهردار دوگنبدان از بیمارستان نرگسی گچساران به منظور ایجاد جاده دسترسی مناسب به این بیمارستان بازدید به عمل آورد.

 اتابک در این باره اذعان کرد: بیمارستان ۱۴۰ تخت‌خوابی گچساران به زودی افتتاح خواهد شد.

 بالاترین مقام اجرایی گچساران با بیان اینکه  بسیاری از قسمت های فنی تکمیل شده است، عنوان کرد: هم اکنون در حال تکمیل و تجهیز طبقات بیمارستان هستیم.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون از  پیشرفت فیزیکی  خوبی برخوردار  است، افزود: در تلاش هستیم این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

اتابک گفت: بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی دوگنبدان  بزرگترین بیمارستان در حال ساخت گچساران است که در زمینی به مساحت چهار هکتاربا زیربنای ۱۰هزار و۷۰۰متر مربع در ۶ طبقه و ۲ بلوک  در حال ساخت است.

 بیمارستان نرگسی گچساران  دارای بخش های اورژانس با ۲۵ تخت، درمانگاه، «سی سی یو» با چهار تخت، ۶ تخت «آی سی یو»، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

 در ادامه این بازدیدها فرماندار گچساران به همراه بخشدار به جهت رفع و بررسی مشکلات به روستاهای تلخاب شیرین، امامزاده جعفر، شهرک ناصرآباد عازم شد.

 در این بازدید فرماندار گچساران پس از دیدار با خانواده  شهدا نشستی با دهیاران، معتمدین و شوراهای روستا به منظوربررسی مشکلات آب و برق روشنایی ، تکمیل سالن ورزشی و بهسازی معابر  تشکیل داد.

 انتهای پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president