آوای جنوب

روز پرکار فرمانداری گچساران/ریحان محمد پور نیز ثبت نام کرد/برای حفظ آرامش در منطقه آمده ام/منتظر رد صلاحیت ها نیستم/دیگران امتحان خود را پس داده اند

آوای جنوب

سیزدهمین کاندیدای انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت ثبت نام کرد.
به گزارش آوای جنوب ریحان محمد پور نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در گچساران و باشت دقایقی قبل وارد فرمانداری شهرستان گچساران شد و ثبت نام کرد.

محمد پور از پرسنل قوه قضائیه است،و اهل روستای دهبزرگ در شهرستان باشت است.

ریحان محمد پور که از او به عنوان پدیده انتخابات ۱۴۰۰ گچساران و باشت یاد می‌کنند، صبح امروز (پنجشنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰) همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران، با حضور در فرمانداری گچساران برای ماراتن نفس‌گیر انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام‌نویسی کرد.
صبح روز ( پنجشنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ ) ریحان محمدپور با حضور در فرمانداری گچساران نامزد انتخابات میاندوره ۱۴۰۰ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد.
او در بدو ورودش به فرمانداری گچساران با استقبال اصحاب رسانه روبرو شد که با تقدیم شاخه گل به آنها وارد سالن محل ثبت نام کاندیداها،شد و پس از آن به سمت علیرضا اتابک فرماندار گچساران رفت و ضمن اهداء شاخه گلی، در دیدار با فرماندار گچساران در محل ستاد انتخابات فرمانداری گچساران، اظهار داشت: در روز جمهوری اسلامی آمده‌ام، و تا آخر می‌مانم.
محمدپور در پاسخ به اینکه با حضورتان در انتخابات رأی کدام کاندیدا را کاهش می‌دهید و به رأی کدام کاندیدا ضربه زده‌اید، گفت: من ضربه خاصی به کسی نزدم، مردم تشخیص می‌دهند به چه کسی رأی بدهند. از کاندیداهای مختلف آرا به سمت من آمده است.
محمدپور در پاسخ به اینکه به نفع کسی کنار می‌روید، گفت: من تا آخر می‌مانم، ۱۰۰ درصد.
محمدپور در پاسخ به اینکه گفته‌اید دیگران امتحان خود را پس داده‌اند منظورتان چه کسی بوده، اظهار داشت: من هیچ شخصی مدنظرم نبوده است، همه محترم هستند. من فقط، برای حفظ آرامش، منطقه‌ام، آمده‌ام.
محمدپور در پاسخ به اینکه به تاجگردون چه نمره‌ای می‌دهید، گفت: مقایسه نمی‌کنم و نمره به کسی نمی‌دهم. همه عزیزان زحمت کشیده‌اند، چه کاندیداها و چه مسئولین. هر کسی پیش خدا قضاوت می‌شود. من به همگی نمره خوب می‌دهم.
ریحان محمدپور با کت و شلوار تیره، پیراهن سفید و دسته گلی با رنگ‌های متفاوت وارد فرمانداری گچساران شد، او سعی می‌کرد به رفتارهایش در مقابل حاضرین نظم بدهد و دیپلمات برخورد کند. احمد خورشیدی آزاد که در انتخابات ۹۸ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هومان عسکری را رهبری می‌کرد، امروز همراه با ریحان محمدپور آمده بود و بارها در وصف محمدپور سخن‌ها گفته بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president